Пластилін, фотокартон та інше: українські креатори показали, як створюють рекламу без електрики
28 Гру 2022, 10:44

Пластилін, фотокартон та інше: українські креатори показали, як створюють рекламу без електрики

Креатори з агенції BBDO Ukraine показали, як вони створюють рекламу під час блекаутів. Реклама створена підручними засобами: 120 мл акрилу, 1 кг пластиліну, 300 г фотокартону, набір для моделювання, кругла та плоска синтетика. Тому вона також енергозберігаюча.

«І поки рашисти ліпили дурня, виправдовуючи обстріли української інфраструктури, ми згуртувалися і почали ліпити… рекламу. Енергозберігаючу рекламу під час блекаутів. А чим займаєтесь ви, коли немає світла?» — написала команда.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину