Пластична хірургія: Rikky Hype розповів історії жінок, які наважилися на зміни у зовнішності
31 Бер 2025, 14:48

Пластична хірургія: Rikky Hype розповів історії жінок, які наважилися на зміни у зовнішності

Український бренд одягу Rikky Hype представив фотопроєкт, у якому жінки відверто розповіли про пластичну хірургію, чому наважилися на неї, а також про стигматизацію цієї теми.

«Пластика — не монстр. Пластика — це не страшно. Незважаючи на неосяжну кількість міфів. незважаючи на маркетингові тенета та дуже класний тренд на натуральність, важливо прийняти той факт, що для когось пластична хірургія може стати ключем до комфорту та нового рівня життя та прийняття себе», — написав Rikky Hype.

У проєкті взяли участь модель та менеджерка Вікторія Скок, яка встановила імпланти після видалення молочних залоз через рак, ведуча та співачка Анжела Шкицька, яка наважилась на ліпосакцію та зменшення грудей після народження двох дітей, модель Оксана Дехтярук, яка зробила ринопластику, щоб почувати себе розкутіше перед камерою, та фітнес-тренерка Анастасія Ковальова, яка зробила маммопластику після народження дитини, щоб почуватися комфортно та подобатися собі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину