Петперенти забрали речі у своїх улюбленців у гумористичній кампанії IKEA
08 Сер 2024, 16:30

Петперенти забрали речі у своїх улюбленців у гумористичній кампанії IKEA

З першого дня свого існування IKEA займається створенням меблів для людей, але часто це закінчується тим, що їхні улюбленці забирають їхні улюблені меблі.

Саме тому ритейлер з радістю оголосив про запуск своєї довгоочікуваної колекції для домашніх улюбленців, перевертаючи ситуацію з грайливого боку: настав час людям забирати речі своїх домашніх улюбленців.

У співпраці з агенцією Memac Ogilvy IKEA представила нову колекцію для домашніх улюбленців UTSÅDD за допомогою розумної кампанії, яка підкреслює універсальну істину про те, що домашні улюбленці забирають меблі людей.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Колекція товарів для домашніх улюбленців UTSÅDD доступна в магазинах IKEA по всій території ОАЕ, пропонуючи асортимент товарів, які відповідають потребам і комфорту домашніх улюбленців, водночас дозволяючи людям насолоджуватися своїм власним простором.

Кампанія поширюється на YouTube, Instagram та TikTok.

08 Сер 2024, 16:30
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва