Петперенти забрали речі у своїх улюбленців у гумористичній кампанії IKEA
08 Сер 2024, 16:30

Петперенти забрали речі у своїх улюбленців у гумористичній кампанії IKEA

З першого дня свого існування IKEA займається створенням меблів для людей, але часто це закінчується тим, що їхні улюбленці забирають їхні улюблені меблі.

Саме тому ритейлер з радістю оголосив про запуск своєї довгоочікуваної колекції для домашніх улюбленців, перевертаючи ситуацію з грайливого боку: настав час людям забирати речі своїх домашніх улюбленців.

У співпраці з агенцією Memac Ogilvy IKEA представила нову колекцію для домашніх улюбленців UTSÅDD за допомогою розумної кампанії, яка підкреслює універсальну істину про те, що домашні улюбленці забирають меблі людей.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Колекція товарів для домашніх улюбленців UTSÅDD доступна в магазинах IKEA по всій території ОАЕ, пропонуючи асортимент товарів, які відповідають потребам і комфорту домашніх улюбленців, водночас дозволяючи людям насолоджуватися своїм власним простором.

Кампанія поширюється на YouTube, Instagram та TikTok.

08 Сер 2024, 16:30
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Ліванську лікарню перетворили на полотно для Женевських конвенцій
Ліванську лікарню перетворили на полотно для Женевських конвенцій
Хліб став листівкою з Нової Зеландії
Хліб став листівкою з Нової Зеландії
Банери у застосунку Нової пошти підкреслили важливі сенси безбар’єрності
Банери у застосунку Нової пошти підкреслили важливі сенси безбар’єрності