Oreo та Ritz створили солодко-солоне печиво
30 Тра 2022, 15:57

Oreo та Ritz створили солодко-солоне печиво

Нова співпраця Oreo та Ritz використовує найпопулярніше поєднання в закусках – солодке і солоне.

Два бренди, що належать Mondelēz International, запускають лімітований тираж снеків під назвою Oreo x Ritz. Це одна частина крекера та інша частина орео, з’єднані разом шаром крему зі смаком арахісової пасти та ще одним шаром крему для печива.

Компанія роздавала його безкоштовно на спеціальному веб-сайті.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Алексіс Яп, старший бренд-менеджер Ritz, заявив у прес-релізі, що бренд «вивчає інноваційні партнерські відносини» протягом останніх кількох років і «не міг відмовитись від можливості співпрацювати з нашими друзями Oreo над закускою, яка частково складається із солоного крекера, частково шоколадного печива».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео