Oreo та Ritz створили солодко-солоне печиво
30 Тра 2022, 15:57

Oreo та Ritz створили солодко-солоне печиво

Нова співпраця Oreo та Ritz використовує найпопулярніше поєднання в закусках – солодке і солоне.

Два бренди, що належать Mondelēz International, запускають лімітований тираж снеків під назвою Oreo x Ritz. Це одна частина крекера та інша частина орео, з’єднані разом шаром крему зі смаком арахісової пасти та ще одним шаром крему для печива.

Компанія роздавала його безкоштовно на спеціальному веб-сайті.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Алексіс Яп, старший бренд-менеджер Ritz, заявив у прес-релізі, що бренд «вивчає інноваційні партнерські відносини» протягом останніх кількох років і «не міг відмовитись від можливості співпрацювати з нашими друзями Oreo над закускою, яка частково складається із солоного крекера, частково шоколадного печива».

Розкажіть друзям про новину