Олена Орлова стала СМО Uklon
05 Бер 2025, 12:31

Олена Орлова стала СМО Uklon

Олена Орлова очолила маркетингову команду Uklon на позиції Chief Marketing Officer. Про це повідомила пресслужба компанії.

Олена зосередиться на розвитку маркетингової стратегії Uklon та разом з командою буде працювати над всім життєвим циклом користувачів — від обізнаності та залучення до реактивації в сервісі. Також команда продовжуватиме не тільки розвивати lovemark-бренд, а й нову комунікаційну платформу бренду.

«Разом із командою ми зосередимось на досягненні бізнес-цілей компанії за допомогою інструментів маркетингу як в Україні, так і на нових ринках. Крім цього, в моєму фокусі буде аудит та побудова процесів міжкомандної взаємодії, щоб ми були ще більш ефективними та злагодженими. Адже крос-команди вже зарекомендували себе всередині Uklon як такі, що ефективно запускають нові проєкти чи продукти», — коментує Олена Орлова.

Олена починала свою карʼєру аналітиком маркетингових даних, зокрема роботою з CRM-інструментами, життєвим циклом клієнтів, автоматизацією маркетингових кампаній з використанням low-code рішень.

В Uklon Олена доєдналась у 2019 році як Head of CRM, згодом очолила команду Growth Marketing, яка займається залученням і утриманням користувачів. 

Розкажіть друзям про новину