Олена Орлова стала СМО Uklon
05 Бер 2025, 12:31

Олена Орлова стала СМО Uklon

Олена Орлова очолила маркетингову команду Uklon на позиції Chief Marketing Officer. Про це повідомила пресслужба компанії.

Олена зосередиться на розвитку маркетингової стратегії Uklon та разом з командою буде працювати над всім життєвим циклом користувачів — від обізнаності та залучення до реактивації в сервісі. Також команда продовжуватиме не тільки розвивати lovemark-бренд, а й нову комунікаційну платформу бренду.

«Разом із командою ми зосередимось на досягненні бізнес-цілей компанії за допомогою інструментів маркетингу як в Україні, так і на нових ринках. Крім цього, в моєму фокусі буде аудит та побудова процесів міжкомандної взаємодії, щоб ми були ще більш ефективними та злагодженими. Адже крос-команди вже зарекомендували себе всередині Uklon як такі, що ефективно запускають нові проєкти чи продукти», — коментує Олена Орлова.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Олена починала свою карʼєру аналітиком маркетингових даних, зокрема роботою з CRM-інструментами, життєвим циклом клієнтів, автоматизацією маркетингових кампаній з використанням low-code рішень.

В Uklon Олена доєдналась у 2019 році як Head of CRM, згодом очолила команду Growth Marketing, яка займається залученням і утриманням користувачів. 

Розкажіть друзям про новину