27 Тра 2024, 12:25

Nissan представив парфуми з ароматом диму від автомобільних шин

Автомобільний бренд Nissan представив своє останнє творіння — парфуми «Smell My Dust» — ніжний аромат вишневого цвіту з характерним запахом диму від шин.

Запуск аромату був анонсований напередодні гонки Формули E у Шанхаї, демонструючи прихильність Nissan до інновацій як на трасі, так і за її межами. Для створення аромату використали залишки шин від гоночних болідів Nissan e-4ORCE 04.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Nissan UK (@nissanuk)

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

За словами Nissan, «аромат поєднує верхні ноти гілок вишні та розмарину з паленим цукром і деревними тонами, в результаті чого виходить аромат, що втілює красу вишневого цвітіння з азартом та енергією гоночної команди».

Втім, поки що залишається незрозумілим, як саме можна отримати флакон «Smell My Dust». Nissan поки що не розкрив жодних подробиць щодо доступності та ціни аромату, але, враховуючи його зв’язок з гонкою Формули E у Шанхаї, він може бути запропонований як лімітована серія або як частина промокампанії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео