Кампанія від Publicis Dublin для HSE (Національна система охорони здоров’я) спрямована на те, щоб спонукати курців взяти себе в руки та кинути палити за допомогою послуги QUIT. Нікотин був персоніфікований, щоб показати курцям, як він може впливати на них, через людські риси маніпулювання та контролюючої поведінки, і, що важливо, полегшення, яке вони відчують, коли кинуть палити.
ECD Ронан Налті каже: «Ми взяли метафору токсичної дружби, яку більшість з нас може зрозуміти, і продемонстрували, що коли ми ігноруємо щось, що має певний рівень контролю над нами, ми отримуємо набагато більше, ніж ми втрачаємо, звільняючись від цього».
Керівник відділу стратегічного планування Хлоя Ханратті додає: «Щоб спровокувати зміну поведінки нам довелося подивитися на куріння очима курця. Ми хочемо звернути увагу на їхні передбачувані переваги куріння. Цей підхід покликаний відобразити шлях відмовитися від куріння, інформуючи людей фундаментальний спосіб впливу нікотину на мозок. Це має підштовхнути подумати про спробу кинути курити і спонукати людей скористатися справжньою підтримкою служби відмови від куріння».
Бізнес-директорка Карен Макян сказала: «18% населення досі палять. Сервіс Quit справді допомагає. Ми сподіваємося, що дійсно зможемо знайти відгук у людей та підвищити обізнаність про існуючу підтримку».
Керівниця кампаній HSE Communications, Агна Харте: «З 2011 року кампанія HSE «QUIT» допомогла тисячам людей кинути палити за допомогою персоналізованої, заснованої на фактичних даних підтримки від служби «QUIT». «Take Back Control» – відповідь на наше дослідження серед курців, що відображає реальність: куріння – це залежність, якої важко позбутися. Це не так просто, але це можна досягти за правильної підтримки».
Кампанія починається з AV та аудіо на мовних та соціальних платформах і включатиме допоміжний контент із програми «Quit».