Nike використав інноваційні технології для створення спортивних бюстгальтерів
02 Чер 2022, 11:14

Nike використав інноваційні технології для створення спортивних бюстгальтерів

Одночасно зі святкуванням 50-річчя Nike та запуском заходу Future 50 of Her у Лос-Анджелесі гігант спортивного одягу оголосив про нову інноваційну технологію спортивних бюстгальтерів, яка має змінити правила гри.

Відповідно до своєї місії з інклюзивності, Nike розробив нову технологію, що робить інклюзивні розміри спортивних бюстгальтерів доступними для всіх жінок. Останній винахід компанії – робот м’яких тканин під назвою «Brabot». Технологія спортивного бюстгальтера «призначена для імітації ніжної тканини грудей, що дозволяє виробникам точно тестувати різні стилі спортивних бюстгальтерів та забезпечувати максимальний комфорт». Крім «Brabot», Nike також розробив «манекен терморегуляції» на ім’я Хейлі – робот, який пітніє, щоб тестувати продукцію.

Завдяки цим винаходам Nike розширює свої знання про жіноче тіло, використовуючи технологію штучного інтелекту та тривимірні вимірювання для послідовного охоплення жіночої форми.

Доктор Бріджіт Манро, директор з досліджень жінок Nike, запевняє: «Ми знаємо про жіноче тіло більше, ніж будь-коли раніше. Наші інвестиції у дослідження, спортивні наукові технології та візуалізацію даних дають нам можливість краще зрозуміти потреби жінки та створювати для неї найкращі продукти».

Під час заходу Future 50 of Her у Лос-Анджелесі компанія Nike підтвердив, що розширює асортимент своєї продукції з погляду розмірів легінсів та спортивних бюстгальтерів. Що стосується спортивних бюстгальтерів, бренд пропонує більше 70 розмірів чашки, і покупці можуть вибирати між трьома різними рівнями підтримки. Оскільки «Brabot» імітує м’які тканини, це означає, що робот може бути альтернативою для моделей різних розмірів за рахунок візуалізації даних, яка точно вимірює діапазони кривих, зростання та ваги.

Нова технологія також дозволяє Nike краще зрозуміти, як «бюстгальтер впливає на тканину грудей жінки, де вона пітніє, як вона рухається, ефективність її рухів, де вона відчуває дискомфорт, як вона почувається». Новий винахід продовжує традицію Nike створювати продукти для руху для всіх.

Розкажіть друзям про новину