New York Times запустив кампанію в метро, щоб поїздка на роботу стала цікавіша
19 Вер 2022, 11:47

New York Times запустив кампанію в метро, щоб поїздка на роботу стала цікавіша

Оскільки працівники Нью-Йорка повертаються в офіс, принаймні час від часу з’являється можливість збільшити залученість за допомогою реклами. New York Times Games прагне зробити поїздку на роботу трохи цікавішою за допомогою зовнішньої діджитал рекламної кампанії у метро та на платформах Нью-Йорка, заснованої на грі-головоломці Spelling Bee, в якій гравцям пропонується скласти якнайбільше слів, використовуючи сім літер.

Рекламні оголошення включають QR-коди, які ведуть гравців до гри Spelling Bee, а також дають підказки та поради щодо розв’язання головоломки. На кожного гравця, який розділить статус «Genius» або «Queen Bee», використовуючи хештег #beetime і позначивши @nytgames, компанія пожертвує 1 долар (до 500 000 доларів) компанії First Book, яка розподіляє освітні ресурси серед тих, хто потребує.

Згідно з новим дослідженням Outfront, партнера Times, майже три чверті (72%) корпоративних офісних працівників Нью-Йорка повернулися в офіс або на повний робочий день, або за гібридним графіком. Крім того, пасажиропотік метро відновився до 83% від допандемічного рівня.

Як приклад цінності ігор для компанії, Times придбала популярну гру Wordle у січні за семизначну суму.

Багато ігор, у тому числі Spelling Bee, Letter Boxed, Tiles та Vertex, доступні лише за спеціальною підпискою. За 5 доларів на місяць (або 40 доларів на рік) та на відміну від традиційної підписки на діджитал новини компанії розділ «Ігри» виявився надійним джерелом доходу для компанії.

Розкажіть друзям про новину