19 Вер 2022, 11:47

New York Times запустив кампанію в метро, щоб поїздка на роботу стала цікавіша

Оскільки працівники Нью-Йорка повертаються в офіс, принаймні час від часу з’являється можливість збільшити залученість за допомогою реклами. New York Times Games прагне зробити поїздку на роботу трохи цікавішою за допомогою зовнішньої діджитал рекламної кампанії у метро та на платформах Нью-Йорка, заснованої на грі-головоломці Spelling Bee, в якій гравцям пропонується скласти якнайбільше слів, використовуючи сім літер.

Рекламні оголошення включають QR-коди, які ведуть гравців до гри Spelling Bee, а також дають підказки та поради щодо розв’язання головоломки. На кожного гравця, який розділить статус «Genius» або «Queen Bee», використовуючи хештег #beetime і позначивши @nytgames, компанія пожертвує 1 долар (до 500 000 доларів) компанії First Book, яка розподіляє освітні ресурси серед тих, хто потребує.

Згідно з новим дослідженням Outfront, партнера Times, майже три чверті (72%) корпоративних офісних працівників Нью-Йорка повернулися в офіс або на повний робочий день, або за гібридним графіком. Крім того, пасажиропотік метро відновився до 83% від допандемічного рівня.

Як приклад цінності ігор для компанії, Times придбала популярну гру Wordle у січні за семизначну суму.

Багато ігор, у тому числі Spelling Bee, Letter Boxed, Tiles та Vertex, доступні лише за спеціальною підпискою. За 5 доларів на місяць (або 40 доларів на рік) та на відміну від традиційної підписки на діджитал новини компанії розділ «Ігри» виявився надійним джерелом доходу для компанії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео