Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Відповідальна країна 3.0: склад експертного журі

Оргкомітет Конкурсу «Відповідальна країна 3.0» презентує склад експертного журі, яке оцінюватиме роботи номінантів.
Кураж та monobank готують спільний проєкт

Київська благодійна барахолка Кураж та monobank представили спільний проєкт — перформанс-павільйон без барʼєрів КИТ.
Демна Гвасалія став креативним директором Gucci

Демна Гвасалія залишає Balenciaga, щоб стати новим креативним директором Gucci.
Креативи тижня:
UAnimals представив найкоротшу зіркову рекламу

Надя Дорофєєва, Артем Пивоваров, MONATIK, Jerry Heil та Раміл з гурту «Курган і Агрегат» знялися в рекламних роликах від UAnimals.
UNITED24 зобразила персонажку російської класики, що підмітає руїни Маріупольського драмтеатру

Щоб показати український погляд на проблему російської культурної присутності, UNITED24 представила постер з типовою персонажкою російської класики, яка підмітає руїни Маріупольського драмтеатру.
Бренд натуральної косметики та бригада «Чорний ліс» випустили лінійку доглядових засобів

Український бренд натуральної косметики Mr.SCRUBBER у партнерстві з 15-ю бригадою артрозвідки «Чорний ліс» запустив унікальну лінійку смарт-засобів.
KFC зобразив ритуал перетворення людини на смажену курку

KFC запустив нову частину своєї сюрреалістичної кампанії «Believe», у якій цього разу людина включена в культ і перетворена на шматок смаженої курки.
Etnodim та бригада «Хартія» представили спільний дроп сорочок

Бренд Etnodim представив сорочку з символікою 13-ї бригади Національної гвардії України «Хартія» до другої річниці бригади.
Зрозуміти задум рекламників чи оформити картку: Bolt довів, що отримати знижку на поїздку легше, ніж здається

Bolt представив креативну кампанію, головна ідея якої — показати, що зробити кілька додаткових рухів для отримання реальної вигоди не так складно, як здається.
Від малих кроків до великого руху: ролик поштової компанії показав розвиток українського волонтерства

Нова пошта випустила відео про українських волонтерів на підтримку щорічної відзнаки «Варті».
Starbucks випустила колекцію стаканів у колаборації з художником українського походження

Мережа кав’ярень Starbucks випустила нову колекцію стаканів у співпраці з американським художником українського походження Мішею Тютюником.
Експертні матеріали тижня:
Володимир Дегтярьов, 13-та бригада НГУ «Хартія»: «Робота з нашою бригадою — це інвестиція у нове українське військо»

MMR продовжує спілкуватися із представниками пресслужб бойових бригад, і цього разу ми поговорили з Володимиром Дегтярьовим, молодшим лейтенантом, начальником служби зв’язків із громадськістю 13-ї бригади НГУ «Хартія».
Сучасні «захворювання» маркетингу в сфері нерухомості і як вони лікуються

Георгій Курбанов, CEO Svitsoft, розповів, як змінилися методи маркетингу для сфери нерухомості та про міфи та проблеми, характерні для ніші.
Як брендам використовувати інсайти в контенті для YouTube, TikTok та Reels

Олексій Токовенко, сo-founder YOUTA Agency, поділився, як знаходити, перевіряти та інтегрувати інсайти у контент для соціальних платформ, роблячи його ефективним і таким, що привертає увагу.