Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Донателла Версаче залишила посаду креативної директорки Versace

Донателла Версаче оголосила, що йде з посади креативної директорки Versace, завершуючи своє майже 30-річне перебування на чолі італійської імперії розкішної моди.
Степан Бархоленко та Анастасія Зайцева стали креативними директорами BetterSvit

Комунікаційний холдинг BetterSvit оголосив про приєднання двох нових креативних директорів — Степана Бархоленка та Анастасії Зайцевої.
Третя штурмова бригада запустила свій мерч-шоп

Третя штурмова бригада запустила свій магазин офіційного мерчу AB3 STORE.
У застосунку Expirenza від monobank з’явилися «таємні бокси»

У застосунку Expirenza додали «таємні бокси» — бокси з їжею, що не встигли продати протягом дня та яку можна придбати за спеціальною ціною.
Креативи тижня:
YSL Beauty зобразив ознаки аб’юзивних стосунків через призму паризької «романтичної» історії

До Міжнародного дня боротьби за права жінок YSL Beauty запустив нову кампанію з підвищення обізнаності про насильство з боку інтимного партнера.
Heinz закликав нормалізувати поєднання картопляних чипсів та кетчупу

Кетчуп Heinz і смажена картопля завжди йшли поруч. Але чомусь, коли мова заходить про картопляні чипси, люди вважають це дивним. Щоб нормалізувати поєднання чипсів та кетчупу, бренд випустив «Heinz Chip Dip».
Доріан Грей та Дракула: герої культових творів оцінили доставку від української поштової компанії

Нова пошта та видавництво «Книголав» пофантазували, як би виглядали відгуки про послуги компанії від культових літературних героїв.
Репер Jelly Roll та бренд газованої води відтворили культову рекламу Pepsi з Сінді Кроуфорд

Бренд натуральної газованої води Zevia залучив репера Jelly Roll до своєї нової реклами, яка є пародією на рекламу Pepsi з Сінді Кроуфорд.
Райдшеринг-застосунок створив промокод для тих, хто хоче заплатити більше за поїздку

Райдшеринг-застосунок Heetch вирішив порушити правила, запустивши «UBEETCH», унікальний промокод, який збільшує ціни.
Оптична компанія порадила медіабаєрам перевірити зір перед розміщенням білбордів

Мережа з продажу оптики Specsavers повернулася з новою рекламою, у якій продовжує жартувати про перевірку зору.
Corona захопила білборди, щоб транслювати заходи сонця у реальному часі

У Лімі пивний бренд Corona зайняв білборди вздовж ключових доріг, щоб транслювати захід сонця в прямому ефірі.
KFC запропонував ШІ створити найкращий рецепт смаженої курки

KFC Canada кинув виклик машині, щоб вона приготувала культовий рецепт смаженої курки.
Платформа для адопції тварин перейменувала чорних собак на честь Тейлор Свіфт

Минулого року Тейлор Свіфт випустила «The Black Dog», яка викликала хвилю пошуків та обговорень у соціальних мережах. Цей глобальний успіх наштовхнув платформу для адопції тварин Seconde Chance перейменувати всіх чорних собак на сайті на честь відомої співачки.
Добірка тижня:
Міжнародний день боротьби за права жінок: добірка креативів брендів

8 березня увесь світ відзначав Міжнародний день боротьби за права жінок, що є закликом до гендерної рівності, боротьби із сексизмом, об’єктивацією та насильством щодо жіночої статі. Представляємо вам добірку креативів від українських брендів на честь цього свята.
Експертні матеріали тижня:
Вілл Сміт, MrBeast та інші: 10 найпопулярніших TikTok-акаунтів у 2025 році

TikTok взяв світ соціальних мереж штурмом, перетворивши звичайних користувачів на зірок. Представляємо вам 10 найпопулярніших акаунтів у TikTok станом на березень 2025 року.
Брендбук 2025: про що він та яка його місія

Ілля Почкун, креативний директор та співзасновник креативної агенції Taktika, та Анна Дмитренко, PR-менеджерка агенції, розповіли про еволюцію брендбуків, а також поділилися прогнозами щодо їхнього наповнення та функцій на найближчі роки.
Сміливість, цінності і гумор: must have для комунікації підтримки українців у світі

Олександра Шевченко, керівниця віділу партнерств і комунікацій savED, розповіла, як благодійним проєктам знаходити правильні меседжі про підтримку України.