Що може змусити людину змінити свої звички? Реальна цінність та вигода. Вже не вперше Bolt об’єднується з Visa, та цього разу в партнерах колаби також — àбанк та UKRSIBBANK. Компанії об’єднуються, щоб створити Bolt-картку, що дає -20% на доставку та поїздки з Bolt.
Проте навіть вигода не завжди є достатньою мотивацією: багато людей не хочуть додавати ще одну картку до свого гаманця через зайві клопоти. Розберись, завантаж застосунок, оформи картку, закинь кошти — це здається морокою.
Тож, аби переключити увагу клієнта зі складності на цінність, приєднались креативники з Rockets Growth R&D та розробили рекламну кампанію, що проведе його через усі етапи customer journey: обізнаність, вибір і дію.
Головна ідея креативної кампанії — показати, що зробити кілька додаткових рухів для отримання реальної вигоди не так складно, як здається. Оформити картку Bolt — це «напрягтися» лише раз, а економити — постійно.
У сітілайтах, банерах та диджитал-матеріалах команда Rockets Growth R&D зробила ставку на нестандартну подачу та гумор. Тексти розташовані у несподіваних місцях: у кутах, боком, догори дригом, щоб привернути увагу.
У рекламному ролику, який запустився на YouTube, меседж буде донесено ще більш метафоричним, абсурдним та майже нереальним шляхом.
Кампанія включає зовнішню рекламу, банери в застосунках партнерів, активність в SMM, direct email, месенджери, а також Bolt-брендування (наприклад, підголовники в таксі).
Чи змусить кампанія постійних користувачів сервісів Bolt переглянути свою звичку, обрати вигоду та зекономити? За кілька місяців про результати обіцяють розповісти, але вже зараз зрозуміло, що така незвична подача відгукнулась багатьом і «завірусилась» в телеграм-каналах.