Найпопулярніші матеріали тижня на MMR
08 Бер 2025, 11:00

Найпопулярніші матеріали тижня на MMR

Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.

Новини тижня:

Олена Орлова стала СМО Uklon

Олена Орлова очолила маркетингову команду Uklon на позиції Chief Marketing Officer. 

Сварка Зеленського та Трампа: добірка мемів від користувачів соцмереж

28 лютого в Овальному кабінеті відбулася зустріч Зеленського та Трампа, яка закінчилася суперечкою двох президентів. Українці, як вже заведено, відреагували на цю подію мемами.

Креативи тижня:

McDonald’s перетворив Біг-Мак, картоплю фрі та морозиво на електронні таблиці

McDonald’s нагадує офісним працівникам, що є простий спосіб внести трохи радості в рутину, за допомогою привабливих електронних таблиць.

Бренд паперових серветок створив рейтингову систему для фільмів, що викликають сльози

База даних та вебсайт про кінематограф IMDb і бренд паперових серветок Kleenex представили «The Kleenex Score» — рейтингову систему, яка вимірює, наскільки ймовірним є те, що фільм викличе сльози.

«Танцювала риба з раком»: українські бренди представили власні версії народної пісні

Нещодавно у TikTok завірусилася пісня «Танцювала риба з раком». З цієї нагоди українські бренди представили власні версії української народної пісні, переробивши її рядки.

Кім Кардашʼян «надули» на Таймс-сквер

Щоб прорекламувати свою нову колекцію купальників, бренд встановив на Таймс-сквер 18-метрову надувну фігуру Кім Кардаш’ян.

Бренд сухих сніданків створив сукню з вівсянки

Минулого тижня Тиждень моди в Лондоні шокував систему — бренд сухих сніданків Quaker Oats увірвався на сцену з сукнею, повністю виготовленою з вівсяної каші.

Old Spice довів стійкість аромату свого дезодоранту у найсмердючішому піратському кораблі

Old Spice представив ролик, який має на меті продемонструвати стійкість аромату на борту найсмердючішого місця у семи морях — піратського корабля.

Tesco перевернув свою рекламу догори дригом на честь Дня млинців

Мережа супермаркетів Tesco святкує День млинців у Великій Британії за допомогою грайливої серії зовнішньої реклами.

«Думки і молитви» політиків щодо масових стрілянин перетворили на туалетний папір

Організація з контролю над зброєю Change the Ref представила туалетний папір «Thoughts & Prayers», на якому надруковані реальні «думки та молитви» політиків щодо масових стрілянин.

У Лондоні з’явилося дерево, яке розповідає про свої емоції та стосунки з людьми

Перше у своєму роді дерево, що розмовляє, з’явилося в новій сміливій кампанії, покликаній допомогти молоді відновити зв’язок з природою.

Експертні матеріали тижня:

Мова тіла: як комунікація Трампа і Зеленського стала публічним конфліктом

Весь світ стежив за нещодавніми переговорами президента США Дональда Трампа, віцепрезидента Джей Ді Венса та президента України Володимира Зеленського, які переросли у публічний конфлікт. Експерти у коментарях виданню Washington Post проаналізували нещодавню комунікацію політиків.

Роналду, Гомес та Кардаш’ян: 10 найпопулярніших Instagram-акаунтів у 2025 році

Серед безлічі платформ, які домінують в онлайн-сфері, Instagram вирізняється як дуже популярна та впливова платформа, яка може похвалитися мільярдами активних користувачів по всьому світу. Пропонуємо 10 найпопулярніших акаунтів в Instagram станом на березень 2025 року.

Davos Communications Awards: чек-лист, як зробити свою заявку успішною

Як зробити свою заявку на Davos Communications Awards успішною? Вірослава Новосильна, засновниця та CEO PR-агенції SLOVA Tech PR, поділилася практичними порадами та інсайтами, які допоможуть комунікаційникам підготувати ефективну заявку.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel