Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Олена Орлова стала СМО Uklon

Олена Орлова очолила маркетингову команду Uklon на позиції Chief Marketing Officer.
Сварка Зеленського та Трампа: добірка мемів від користувачів соцмереж

28 лютого в Овальному кабінеті відбулася зустріч Зеленського та Трампа, яка закінчилася суперечкою двох президентів. Українці, як вже заведено, відреагували на цю подію мемами.
Креативи тижня:
McDonald’s перетворив Біг-Мак, картоплю фрі та морозиво на електронні таблиці

McDonald’s нагадує офісним працівникам, що є простий спосіб внести трохи радості в рутину, за допомогою привабливих електронних таблиць.
Бренд паперових серветок створив рейтингову систему для фільмів, що викликають сльози

База даних та вебсайт про кінематограф IMDb і бренд паперових серветок Kleenex представили «The Kleenex Score» — рейтингову систему, яка вимірює, наскільки ймовірним є те, що фільм викличе сльози.
«Танцювала риба з раком»: українські бренди представили власні версії народної пісні

Нещодавно у TikTok завірусилася пісня «Танцювала риба з раком». З цієї нагоди українські бренди представили власні версії української народної пісні, переробивши її рядки.
Кім Кардашʼян «надули» на Таймс-сквер

Щоб прорекламувати свою нову колекцію купальників, бренд встановив на Таймс-сквер 18-метрову надувну фігуру Кім Кардаш’ян.
Бренд сухих сніданків створив сукню з вівсянки

Минулого тижня Тиждень моди в Лондоні шокував систему — бренд сухих сніданків Quaker Oats увірвався на сцену з сукнею, повністю виготовленою з вівсяної каші.
Old Spice довів стійкість аромату свого дезодоранту у найсмердючішому піратському кораблі

Old Spice представив ролик, який має на меті продемонструвати стійкість аромату на борту найсмердючішого місця у семи морях — піратського корабля.
Tesco перевернув свою рекламу догори дригом на честь Дня млинців

Мережа супермаркетів Tesco святкує День млинців у Великій Британії за допомогою грайливої серії зовнішньої реклами.
«Думки і молитви» політиків щодо масових стрілянин перетворили на туалетний папір

Організація з контролю над зброєю Change the Ref представила туалетний папір «Thoughts & Prayers», на якому надруковані реальні «думки та молитви» політиків щодо масових стрілянин.
У Лондоні з’явилося дерево, яке розповідає про свої емоції та стосунки з людьми

Перше у своєму роді дерево, що розмовляє, з’явилося в новій сміливій кампанії, покликаній допомогти молоді відновити зв’язок з природою.
Експертні матеріали тижня:
Мова тіла: як комунікація Трампа і Зеленського стала публічним конфліктом

Весь світ стежив за нещодавніми переговорами президента США Дональда Трампа, віцепрезидента Джей Ді Венса та президента України Володимира Зеленського, які переросли у публічний конфлікт. Експерти у коментарях виданню Washington Post проаналізували нещодавню комунікацію політиків.
Роналду, Гомес та Кардаш’ян: 10 найпопулярніших Instagram-акаунтів у 2025 році

Серед безлічі платформ, які домінують в онлайн-сфері, Instagram вирізняється як дуже популярна та впливова платформа, яка може похвалитися мільярдами активних користувачів по всьому світу. Пропонуємо 10 найпопулярніших акаунтів в Instagram станом на березень 2025 року.
Davos Communications Awards: чек-лист, як зробити свою заявку успішною

Як зробити свою заявку на Davos Communications Awards успішною? Вірослава Новосильна, засновниця та CEO PR-агенції SLOVA Tech PR, поділилася практичними порадами та інсайтами, які допоможуть комунікаційникам підготувати ефективну заявку.