Кім Кардашʼян «надули» на Таймс-сквер
05 Бер 2025, 14:42

Кім Кардашʼян «надули» на Таймс-сквер

SKIMS викликав ажіотаж у центрі Нью-Йорка.

Щоб прорекламувати свою нову колекцію купальників, бренд встановив на Таймс-сквер 18-метрову надувну фігуру Кім Кардаш’ян.

Інсталяція в натуральну величину демонструє співзасновницю бренду у новій колекції SKIMS Swim. Масивна фігура лежить на платформі на якій зображений логотип SKIMS.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Хоч реклама привернула увагу перехожих, не всі були в захваті від її раптової появи.

Як повідомляє видання The Sun, жителі Нью-Йорка висловили своє обурення останнім проєктом Кім. Один із них прокоментував це так: «Хто б не був у міській раді, хто схвалив це: з вами все гаразд?». Інший висміяв, що лялька Кім «виглядає так, ніби їй соромно там бути».

Окрім цього, на сторінці бренду в Instagram також розкритикували інсталяцію, назвавши її «нереалістичною репрезентацією жіночого тіла».

Розкажіть друзям про новину