Domino’s використав абетку Морзе у новій кампанії
25 Жов 2024, 12:06

Domino’s використав абетку Морзе у новій кампанії

Domino’s France зійшов з розуму, випустивши кампанію з використанням абетки Морзе на честь своєї акції «Crazy Days».

Все почалося з публікації 17 жовтня, яка оголосила про припинення улюбленої акції споживачів. Однак пізніше бренд ще більше збентежив шанувальників, випустивши ролик з двома працівниками Domino’s, які говорять якісь нісенітниці.

Як виявилося, нісенітниці насправді є абеткою Морзе, а в розмові приховано повідомлення, яке дає клієнтам можливість розблокувати спеціальну пропозицію. Мова клацань була перетворена на склади, ТІ-ТАА-ТІ, як говорили актори. Бренд публікуватиме підказки у своїх соціальних мережах і запрошуватиме підписників надіслати те, що вони розшифрували.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину