Domino’s використав абетку Морзе у новій кампанії
25 Жов 2024, 12:06

Domino’s використав абетку Морзе у новій кампанії

Domino’s France зійшов з розуму, випустивши кампанію з використанням абетки Морзе на честь своєї акції «Crazy Days».

Все почалося з публікації 17 жовтня, яка оголосила про припинення улюбленої акції споживачів. Однак пізніше бренд ще більше збентежив шанувальників, випустивши ролик з двома працівниками Domino’s, які говорять якісь нісенітниці.

Як виявилося, нісенітниці насправді є абеткою Морзе, а в розмові приховано повідомлення, яке дає клієнтам можливість розблокувати спеціальну пропозицію. Мова клацань була перетворена на склади, ТІ-ТАА-ТІ, як говорили актори. Бренд публікуватиме підказки у своїх соціальних мережах і запрошуватиме підписників надіслати те, що вони розшифрували.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину