Liquid Death випустив печиво нещастя
28 Жов 2024, 11:57

Liquid Death випустив печиво нещастя

Liquid Death знайшли ще один несподіваний вихід для свого антиутопічного гумору — печиво з передбаченнями. Точніше, печиво нещастя.

Бренд консервованої води розповсюджує власну версію ласощів «смертельно-чорного» кольору в китайських ресторанах Нью-Йорка та Лос-Анджелеса.

Приклади рядків включають:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
  • «Ви проживете довге, щасливе життя. Ні, чекайте. Вибачте. Це взагалі-то для людини навпроти вас. Для вас справи йдуть не дуже добре».
  • «Твоя впевненість незабаром приведе тебе в подорож. Ця подорож відбудеться вниз по темному провулку».
  • «Ти завжди будеш оточений справжніми друзями. На жаль, ці друзі будуть оточені злими гоблінами, і битва триватиме недовго».

Печиво з’явиться в китайських ресторанах, починаючи з 25 жовтня, якраз до Гелловіну. Вони будуть у продажу протягом місяця.

Розкажіть друзям про новину