Редакція MMR щотижня збирає найпопулярніші новини, інтерв’ю, звіти, колонки та події минулих робочих днів, на які варто звернути увагу. Добірку найпопулярніших матеріалів минулого тижня можна прочитати тут.
Новини тижня:
Конкурс PR-кейсів 2024: онлайн-голосування розпочато

Оргкомітет Конкурсу PR-кейсів оголошує про початок голосування за найкращі проєкти в Конкурсі PR-кейсів.
Glovo додав функції соцмереж у свій застосунок

Glovo оголосив про наймасштабніше оновлення продукту з 2016 року, ставши першим застосунком в індустрії, який об’єднав функції соціальних мереж з пошуком їжі.
Instagram заборонив робити скриншоти та запис екрана тимчасових зображень

Meta блокує користувачам Instagram можливість робити скриншоти фотографій та відео, надісланих через директ.
monobank запустить власний маркетплейс

monobank запустить власний маркетплейс market by mono. Спочатку у маркетплейсі будуть представлені гаджети, смарт-електроніка та комп’ютерна техніка.
Креативи тижня:
«В гостях у рака»: дівчина, що бореться з хворобою, зустрілась зі своїм діагнозом на ток-шоу

Агентство інфлюенс-маркетингу WhyNot?Enot та Фонд боротьби з раком випустили ролик до Місяця обізнаності про рак молочної залози. У відео Вікторія Скок, яка бореться з раком грудей, стала гостею нічного ток-шоу «В гостях у рака».
Для лондонців створили чохли для телефона, що запобігають його крадіжці

У деяких містах крадіжки стали настільки масовими, що телефони крадуть прямо з рук, що змушує багатьох купувати ремінці та браслети. Ця ситуація надихнула креативне агентство JOAN London розробити дизайни «невловимих» чохлів для телефона.
Бабуся-геймерка cтала обличчям нової колекції IKEA

ІКЕА запросила 76-річну шотландську геймерку стати обличчям своєї нової колекції.
Український бренд кави та Instagram-астрологиня випустили магічну каву

Український бренд кави Foundation Coffee Roasters та Instagram-астрологиня Луладжа випустили магічну каву.
У Британії створили бюстгальтер для серцево-легеневої реанімації

Британська організація з надання невідкладної допомоги St John Ambulance створила бюстгальтер, щоб навчити робити серцево-легеневу реанімацію тих, хто цього не вміє.
KFC оголосив своїм конкурентам війну курячих крилець

KFC запустила веселу кампанію «Chicken Tenders Battle», у якій оголошує війну курячих крилець своїм конкурентам.
Добірка тижня:
Благодійні дропи, десерти та ролики: добірка ініціатив українських брендів до Рожевого жовтня

MMR підготував для вас добірку ініціатив від українських компаній до Рожевого жовтня.
Експертні матеріали тижня:
«Намагалося зробити все, але не зробило нічого»: думки маркетологів щодо повернення шоу Victoria’s Secret

Незважаючи на те, що цьогорічне шоу було найрізноманітнішим, воно викликало критику в мережі за те, що не влучило в ціль, а маркетингові експерти називали його «символічним», «перформативним» і «заплутаним».
Сергій Грабчак: «Сильний державний банк дорівнює сильній Україні»

Сергій Грабчак, директор департаменту маркетингу Ощадбанку, дав велике ексклюзивне інтерв‘ю MMR, у якому розповів про ключові напрями роботи, руйнування стереотипів та як це — бути хед оф маркетинг Ощадбанку.