Ролик закликав цінувати людей старшого віку так само, як і антикваріат
25 Жов 2024, 15:59

Ролик закликав цінувати людей старшого віку так само, як і антикваріат

Благодійна організація Age UK представила кампанію «Let’s Change How We Age», спрямовану на започаткування національного діалогу щодо старіння.

Центральним елементом кампанії є ролик, який протиставляє пошану антикваріату з боку суспільства та його нехтування літніми людьми.

Зовнішня реклама зображує людей похилого віку, які стикаються з проблемами ізоляції та нерівності.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Let’s Change How We Age» прагне надихнути громадськість на підтримку місії Age UK зі створення суспільства, де всі літні люди можуть процвітати.

Розробкою кампанії займалось агентство Neverland.

Розкажіть друзям про новину