Ролик закликав цінувати людей старшого віку так само, як і антикваріат
25 Жов 2024, 15:59

Ролик закликав цінувати людей старшого віку так само, як і антикваріат

Благодійна організація Age UK представила кампанію «Let’s Change How We Age», спрямовану на започаткування національного діалогу щодо старіння.

Центральним елементом кампанії є ролик, який протиставляє пошану антикваріату з боку суспільства та його нехтування літніми людьми.

Зовнішня реклама зображує людей похилого віку, які стикаються з проблемами ізоляції та нерівності.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Let’s Change How We Age» прагне надихнути громадськість на підтримку місії Age UK зі створення суспільства, де всі літні люди можуть процвітати.

Розробкою кампанії займалось агентство Neverland.

Розкажіть друзям про новину