Нова кампанія Heineken, розроблена креативною агенцією LePub, є частиною платформи «Cheers to the Superstitious Fans» і оспівує найдикіші та найоригінальніші забобони, які роблять футбольних фанатів по-справжньому хардкорними.
Половина футбольних фанатів мають ритуали перед матчем — і майже стільки ж (46%) вірять, що їхні забобони можуть вплинути на рахунок. Тому бренд розпочав глобальну кампанію в соціальних мережах за участю амбасадорів Heineken та легенд футболу Вірджила ван Дейка та Джилл Скотт, закликаючи вболівальниць поділитися своїми найвідданішими ритуалами напередодні фіналу жіночої Ліги чемпіонів УЄФА в Лісабоні.
Пошуки виявили двох затятих прихильниць, які завжди заходять до одного й того ж «щасливого пабу» на півночі Лондона перед тим, як вирушити на стадіон. Протягом багатьох років лондонки Амелі Маргарет Кірк і Софі Герст дивилися кожен матч своєї команди з одного й того ж кутка бару The Twelve Pins — з пивом у руках, на незмінних місцях.
Тому, коли їхня команда вийшла до фіналу, Heineken і LePub подбали про те, щоб зберегти свій щасливий ритуал і в Лісабоні. Вони розібрали паб і завантажили його на вантажівку для найепічнішої доставки: їхній улюблений паб у Лісабоні, готовий до того, щоб дві вболівальниці продовжували дотримуватися забобонів перед великим матчем, всього за кілька кроків від стадіону «Жозе Алваладе».
Кожна деталь — від освітлення до планування, аж до останньої пляшки пива — була відтворена, щоб відобразити традицію Амелі та Софі: зустрічатися в The Twelve Pins, сидіти в одному кутку на одному стільці, замовляти одне й те саме пиво, перш ніж вирушати на стадіон. Усе так само, як і в день матчу, але у Лісабоні.