Науково-фантастичний ролик показав, що не всім можна насолоджуватися у метавсесвіті
28 Бер 2023, 19:03

Науково-фантастичний ролик показав, що не всім можна насолоджуватися у метавсесвіті

Агенція LOLA MullenLowe створила кампанію для бренду морозива Magnum, щоб показати, що хоча віртуальний світ має свою власну привабливість, все ж є певні задоволення, які можна знайти лише в реальному світі.

Кампанія складається з красивого короткометражного фільму, що розповідає про подорож аватара, який одягає окуляри віртуальної реальності, щоб вирватися в реальний світ. На жаль, є речі, такі як насолода морозивом, які не існують у віртуальному світі.

Щоб запустити та посилити кампанію #NotAvailableInTheMetaverse, Magnum співпрацює з ретельно відібраними віртуальними інфлюенсерами, які розмістили свої зображення в окулярах віртуальної реальності на своїх соціальних платформах, пояснюючи, як би вони хотіли втекти з метапростору, щоб відчути справжні життєві радощі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Повна версія фільму також буде показана на тижні моди Metaverse Fashion Week на платформі Decentraland. Віртуальна вітрина новаторських технологій та креативу, що генерує мільярди вражень у глобальному масштабі, надала Magnum ідеальну платформу для відзначення запуску фільму.

Томас Остіглія, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, коментує: «Метавсесвіт, навіть сьогодні, на етапі свого розвитку, породжує багато очікувань, але також і багато сумнівів. Оскільки Magnum — це бренд морозива, який оспівує справжнє задоволення, ми побачили в цьому чудову можливість скористатися хвилею сумнівів щодо метапростору, щоб продовжити будувати позиціонування бренду, зокрема, для цієї спільноти».

Сара Пайшао, глобальний діджитал бренд-менеджер Magnum, зазначила: «Як бренд, ми виступаємо за задоволення, і причина, з якої ми виступаємо за задоволення, полягає в унікальному задоволенні від кусання морозива Magnum. Ми віримо, що задоволення можна знайти як в офлайн-, так і в онлайн-світі. Однак задоволення від споживання морозива поки що недоступне у віртуальному світі. Тож, поки Magnum недоступний у метасвіті, ми хотіли б заохотити всіх бажаючих вийти в офлайн і відчути справжнє задоволення від насолоди морозивом Magnum. Саме тому ми створили віртуальні окуляри Magnum, які при використанні надають знижку на Magnum в даний момент, в реальному світі».

Розкажіть друзям про новину