Найбільшу спортивну арену Франції залили нафтою
31 Сер 2023, 13:14

Найбільшу спортивну арену Франції залили нафтою

Greenpeace France створив ролик «TotalPollution: A Dirty Game», який розповідає про негативну сторону спонсорства великих спортивних подій компаніями з видобутку викопного палива.

В останні роки кліматичні кампанії приділяли багато уваги відносинам між рекламою та нафтовими компаніями, включаючи гучну акцію на фестивалі «Каннські леви» у 2022 році. Зараз Greenpeace зосереджується на спонсорстві глобальних заходів компаніями з видобутку викопного палива, включаючи спортивні турніри, стверджуючи, що це тактика відволікання уваги для маскування впливу галузі на навколишнє середовище.

У звіті Greenpeace Central & Eastern Europe, опублікованому минулого тижня, проаналізовано річні звіти за 2022 рік шести найбільших світових виробників викопного палива та шести європейських нафтогазових компаній. Він показав, що лише 0,3% їхнього комбінованого виробництва енергії припадає на відновлювану енергетику. Згідно зі звітом, 99% виробництва енергії TotalEnergies минулого року припадало на викопне паливо, тобто лише 1% — на відновлювані джерела.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Щоб підкреслити це, анімаційний 60-секундний фільм «TotalPollution: A Dirty Game» у цифровому форматі заповнює Стад де Франс, стадіон у Парижі, де 8 вересня відбудеться перший матч між командами Франції та Нової Зеландії, такою кількістю нафти, яку світова індустрія викопного палива спільно виробляє за три години 37 хвилин. Це більше, ніж шість з половиною стадіонів нафти кожні 24 години.

Ролик був створений спільно з продакшн-компанією Studio Birthplace Greenpeace France напередодні Чемпіонату світу з регбі 2023, який цього року спонсорує французький гігант з видобутку викопного палива TotalEnergies.

Напередодні старту турніру голова та генеральний директор TotalEnergies Патрік Пуянне заявив: «Чесність, пристрасть, солідарність, дисципліна та повага є ключовими рисами цього виду спорту, які відповідають цінностям нашої компанії. Що ще важливіше, регбі організовано, перш за все, навколо команди, як і TotalEnergies: колективу жінок і чоловіків, відданих справі енергетичного переходу».

Але Едіна Іфтічен, активістка Greenpeace France, каже: «Чесність, пристрасть, солідарність, дисципліна і повага —це цінності регбі. Але компанії з видобутку викопного палива, такі як TotalEnergies, підтримують ці цінності, спонсоруючи популярні спортивні події, такі як Кубок світу з регбі, щоб відволікти всіх від руйнування клімату. Тим часом, компанії з видобутку викопного палива не припиняють видобуток викопного палива — навіть знаючи, що це ставить під загрозу придатне для життя майбутнє для всіх нас — тому що їм подобаються рекордні прибутки, які вони отримують».

Розкажіть друзям про новину