07 Чер 2023, 11:18

Наймасштабніша літня кампанія британського бренду розповіла про себе очима оси

Поки тепла погода продовжує радувати Великобританію, британська мережа роздрібних магазинів здоров’я та краси та аптек Boots представила нову рекламну кампанію під назвою «Perfectly Imperfect».

Кампанія визнає здатність знаходити радість у кожному британському літньому сценарії та підкреслює силу та стійкість нації, готову до будь-якої погоди, перешкод або затримок.  

Історія розповідається від імені настирливої оси, яка літає навколо сімей, що насолоджуються відпочинком на пляжі. Звісно, на цьому шляху трапляється кілька неприємностей, наприклад, хлопчика жалить у ногу, а його батько рятує ситуацію завдяки своїй надійній аптечці Boots.

Піт Маркі, директор з маркетингу компанії Boot, сказав: «У Boots ми хочемо святкувати абсолютно недосконалі моменти, і цього літа ми заохочуємо людей до простіших, менших задоволень і тих моментів, які роблять британське літо справжнім. З нашим широким асортиментом літніх речей першої необхідності, товарів для здоров’я та краси, Boots буде з вами в будь-якій ситуації, яку може підкинути вам це літо».

30-секундний ролик створений власним агентством ритейлера, The Pharm. Кампанія, що триватиме 10 тижнів, включає в себе нові медіа-проекти для бренду.

Сара Бемфорд, креативна партнерка The Pharm, додала: «Було важливо передати інсайт непередбачуваного британського літа у правдоподібний спосіб. Ми залучили до роботи режисера Скотта Лайона, володаря багатьох нагород, який відомий тим, що поєднує технічно інноваційні фільми з витонченими перформансами. Незважаючи на непередбачувану погоду, ми проводили зйомки та кастинг у Великій Британії, щоб переконатися, що ми передали класичну британську дотепність та чарівність».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео