Латиноамериканський інтернет-магазин Mercado Livre переніс свою знамениту швидкість, ефективність та інновації прямо на футбольне поле з «Ballboard» — креативною ідеєю, яка поєднала технології, рекламу та пристрасть бразильців до футболу, щоб покращити гру для вболівальників.
Створена спільно з креативним агентством GUT São Paulo, платформа електронної комерції перетворила білборди на стадіоні «Маракана» в Ріо-де-Жанейро на динамічні інструменти, які допомагають футболістам швидко повертати м’яч у гру, скорочуючи кількість перерв та пришвидшуючи гру.
Кампанія, розпочата під час фіналу бразильської Ліги Каріока, стала наслідком висновку ФІФА про те, що фактичний час перебування м’яча в грі в Бразилії на шість хвилин нижчий за середньосвітовий показник.
Кампанія «Ballboard» мала на меті підвищити плинність гри, мінімізувавши час, необхідний для отримання м’яча. Вона дала вражаючі результати: м’ячі в середньому на 5 секунд швидше доставлялися до гравців, які виконують кутовий удар, що впорядкувало хід гри.
«Наша спонсорська підтримка та активації покликані забезпечити взаємодію з брендом, яка пов’язана з діяльністю, якою найбільше захоплюються наші споживачі, а футбольні фанати в Бразилії є одними з найпалкіших спортивних вболівальників у світі, — сказав Юрі Мая, керівник відділу брендингу Mercado Livre. — Завдяки цій інноваційній кампанії ми підкреслюємо атрибути, якими ми відомі, такі як швидка доставка, у креативний та актуальний для наших споживачів спосіб».
«Креативна концепція «Ballboard» перетворює традиційні рекламні білборди на активний елемент гри, доводячи, що інновації можуть підняти спорт у несподіваний спосіб, — сказав Бруно Брюкс, креативний директор GUT São Paulo. — Ця ініціатива створює новий прецедент ігрової динаміки в усьому світі і показує, як креативність може бути використана безпосередньо на на полі».