На стадіоні Ріо-де-Жанейро встановили білборд, що доставляв гравцям м’яч на футбольне поле
08 Кві 2024, 14:30

На стадіоні Ріо-де-Жанейро встановили білборд, що доставляв гравцям м’яч на футбольне поле

Латиноамериканський інтернет-магазин Mercado Livre переніс свою знамениту швидкість, ефективність та інновації прямо на футбольне поле з «Ballboard» — креативною ідеєю, яка поєднала технології, рекламу та пристрасть бразильців до футболу, щоб покращити гру для вболівальників.

Створена спільно з креативним агентством GUT São Paulo, платформа електронної комерції перетворила білборди на стадіоні «Маракана» в Ріо-де-Жанейро на динамічні інструменти, які допомагають футболістам швидко повертати м’яч у гру, скорочуючи кількість перерв та пришвидшуючи гру.

Кампанія, розпочата під час фіналу бразильської Ліги Каріока, стала наслідком висновку ФІФА про те, що фактичний час перебування м’яча в грі в Бразилії на шість хвилин нижчий за середньосвітовий показник.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія «Ballboard» мала на меті підвищити плинність гри, мінімізувавши час, необхідний для отримання м’яча. Вона дала вражаючі результати: м’ячі в середньому на 5 секунд швидше доставлялися до гравців, які виконують кутовий удар, що впорядкувало хід гри.

«Наша спонсорська підтримка та активації покликані забезпечити взаємодію з брендом, яка пов’язана з діяльністю, якою найбільше захоплюються наші споживачі, а футбольні фанати в Бразилії є одними з найпалкіших спортивних вболівальників у світі, — сказав Юрі Мая, керівник відділу брендингу Mercado Livre. — Завдяки цій інноваційній кампанії ми підкреслюємо атрибути, якими ми відомі, такі як швидка доставка, у креативний та актуальний для наших споживачів спосіб».

«Креативна концепція «Ballboard» перетворює традиційні рекламні білборди на активний елемент гри, доводячи, що інновації можуть підняти спорт у несподіваний спосіб, — сказав Бруно Брюкс, креативний директор GUT São Paulo. — Ця ініціатива створює новий прецедент ігрової динаміки в усьому світі і показує, як креативність може бути використана безпосередньо на на полі».

Розкажіть друзям про новину