На сайті Офісу президента з’явилась петиція про маркування товарів брендів, які працюють на росії
05 Січ 2023, 16:54

На сайті Офісу президента з’явилась петиція про маркування товарів брендів, які працюють на росії

На сайті Офісу президента оприлюднили петицію з вимогою маркувати товари від компаній, що працюють на території росії. За тиждень вона набрала 5,5 тисяч голосів із 25 тисяч необхідних.

Автором петиції став український військовий та блогер Юрій Гудименко, що наголосив, що, за законодавством росії, всі іноземні компанії, які мають власне виробництво у країні, мають сприяти мобілізації. Крім того, вони сплачують податки у цій країні. Так ці компанії стають безпосередніми учасниками російської агресії проти України, відзначає Гудименко. 

У петиції перерахована низка компаній, які досі не покинули ринок терористичної країни, наприклад, Avon, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Red Bull, Unilever, Bonduelle, Yves Rocher, Colgate-Palmolive, Barilla та інші.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Товари цих брендів автор петиції пропонує маркувати спеціальними позначками про те, що компанія продовжує працювати на російському ринку. Маркування має бути на лицевій стороні товару великими літерами червоного кольору.

«Задача – зробити так, аби бренди-колаборанти стикнулись з бойкотом, осудом і падінням прибутків. Водночас я розумію, що більшість українців не будуть заходити у спеціальні Telegram-боти чи мобільні додатки щоразу, як приходять у магазин, щоб перевірити всі бренди на поличці. Тому я пропоную зробити так, щоб вже на поличці у магазині покупець бачив, чи фінансує бренд російську армію, чи ні», – коментує автор петиції.

Серед найбільших світових компаній, хто спочату заявив про вихід, але потім зайняв вичікувальну позицію, – ExxonMobil, Alphabet, Toyota та Microsoft.

Розкажіть друзям про новину