Щороку приблизно втричі більше канадців помирає від раку шкіри, ніж від утоплення.
Щоб підвищити обізнаність про смертельний вплив сонця на шкіру, організація Melanoma Canada у співпраці з комунікаційним агентством McCann Toronto запустила кампанію «BurnWatch», розмістивши у воді рятувальні вишки для нагляду за тими, хто засмагає на пляжі.
Сертифіковані рятувальники, навчені дерматологами, попереджатимуть відпочивальників, які проводять занадто багато часу на сонці, про необхідність наносити сонцезахисний крем, щоб захистити шкіру від УФ-променів. Також Melanoma Canada просуває онлайн-тест, який дозволяє кожному пройти сертифікацію і стати «Рятувальником від опіків».
Кампанія розпочалася з першої активації на пляжі Порт-Довер на початку липня і супроводжується підтримкою в соціальних мережах, диджитал зовнішній рекламі, на телебаченні, веб-сайті та в PR до 4 вересня, а також навчальним відеороликом про безпеку на сонці, який буде демонструватися на пляжах по всій країні.
Melanoma Canada прагне поширити програму «BurnWatch» на пляжі по всій Канаді.