На головах чоловіків зобразили рекламу засобів від облисіння
05 Кві 2024, 17:38

На головах чоловіків зобразили рекламу засобів від облисіння

Креативна агенція MullenLowe Singapore знайшла ідеальний носій для реклами засобів від облисіння Clear Men Scalp Pro від Unilever Clear — чоловічу лисину.

Кампанія партнерів Bald Spots перетворила реальні залисини на чоловічих головах на невід’ємні рекламні площини для зовнішньої реклами. Кампанія, що стартувала в Туреччині, світовій столиці трансплантації волосся, та «мобільних білбордів», включала в себе низку дизайнів та повідомлень, пристосованих до тяжкості та форми окремих залисин. Вони були розміщені на вулицях і в місцях, популярних серед чоловіків, таких як спортзали, чайні та торгові центри.

«Це починається ось так. Використовуйте Clear Men Scalp Pro», — йдеться в нагадуванні на голові з ранньою стадією облисіння, тоді як на іншій голові з сильною, пізньою стадією облисіння міститься зухвале попередження: «Дайте своїй лінії волосся рятівну соломинку. Використовуйте Clear Men Scalp Pro».

Кампанія базується на дослідженнях, які показують, що облисіння за чоловічим типом є найпоширенішою причиною втрати волосся у чоловіків, від якої страждають до 85% чоловіків у віці до 50 років. Втрата волосся впливає на самооцінку, що може призвести до збентеження, соціальної тривожності та депресії у деяких чоловіків.

Мохамед Ельшаркаві, віце-президент глобального бренду Clear, заявив: «Маючи понад 50 років досліджень біології волосся та шкіри голови, Clear має всі можливості, щоб допомогти чоловікам полегшити проблему випадіння волосся, зосередившись на рішеннях для шкіри голови. Хоча облисіння за чоловічим типом може бути чутливою проблемою для чоловіків, ми вважаємо, що важливо заохочувати їх вирішувати її за допомогою здорової дози гумору, емпатії та Clear Men Scalp Pro».

Деніел Кі, виконавчий креативний директор MullenLowe в Сінгапурі, додав: «Протягом десятиліть партнерства з Clear ми вирішували різноманітні проблеми шкіри голови — серйозні проблеми, які потребують серйозних наукових досліджень. Але повідомлення не завжди повинні бути в такому ж серйозному тоні. Замість того, щоб ухилятися від теми випадіння волосся, щоб уникнути сорому, ми надали облисінню індивідуальності та голосу. Використання чоловічої лисини, перетвореної на медіапростір, провокує, не будучи провокативним, розважає, не будучи сором’язливим, і привертає увагу до проблеми, яка не отримувала належної уваги, а отже, і достатньо раннього лікування».

Розкажіть друзям про новину