Бренд морозива Ben & Jerry’s представив новий смак «Kamala’s Coconut Jubilee», натхненний віцепрезиденткою США Камалою Гарріс.
Ben & Jerry приєднається до прогресивної організації MoveOn Political Action у турі фургонів з морозивом «Scoop the Vote», який стартує у Філадельфії 16 вересня, того ж дня, коли розпочнеться дострокове голосування у Пенсильванії. Протягом наступного місяця фургон з морозивом відвідає понад 20 міст у штатах, де відбудуться вибори, і проведе чотири додаткові мітинги.
Під час кожної зупинки організатори роздаватимуть безкоштовне морозиво та подарунки, а також допомагатимуть людям скласти план голосування до 5 листопада.
«Kamala’s Coconut Jubilee» описується як кокосове морозиво з карамельним сиропом і конфетті у вигляді зірок. Морозиво продається під брендом Ben’s Best, а не під традиційним Ben & Jerry’s.
Кокосовий смак є відсиланням до вірусного мему Гарріс про кокосове дерево, який виник на основі анекдоту, який віце-президент розповіла про свою матір, що з’явився в мережі декілька тижнів тому. Символ кокосового дерева незабаром став знаком підтримки кандидатки від Демократичної партії.
Ben & Jerry’s раніше вже випускав лімітовані серії смаків на підтримку певних політичних питань чи кандидатів. У 2021 році бренд представив «Change is Brewing», створений на підтримку законодавства про громадську безпеку, запровадженого депутаткою Корі Буш. У 2018 році компанія випустила смак, присвячений Маршу жінок, а для президентської кампанії сенатора Берні Сандерса у 2016 та 2020 роках компанія створила смак на підтримку прогресивного кандидата.