На честь Камали Гарріс випустили кокосове морозиво
16 Вер 2024, 13:05

На честь Камали Гарріс випустили кокосове морозиво

Бренд морозива Ben & Jerry’s представив новий смак «Kamala’s Coconut Jubilee», натхненний віцепрезиденткою США Камалою Гарріс.

Ben & Jerry приєднається до прогресивної організації MoveOn Political Action у турі фургонів з морозивом «Scoop the Vote», який стартує у Філадельфії 16 вересня, того ж дня, коли розпочнеться дострокове голосування у Пенсильванії. Протягом наступного місяця фургон з морозивом відвідає понад 20 міст у штатах, де відбудуться вибори, і проведе чотири додаткові мітинги.

Під час кожної зупинки організатори роздаватимуть безкоштовне морозиво та подарунки, а також допомагатимуть людям скласти план голосування до 5 листопада.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Kamala’s Coconut Jubilee» описується як кокосове морозиво з карамельним сиропом і конфетті у вигляді зірок. Морозиво продається під брендом Ben’s Best, а не під традиційним Ben & Jerry’s.

Кокосовий смак є відсиланням до вірусного мему Гарріс про кокосове дерево, який виник на основі анекдоту, який віце-президент розповіла про свою матір, що з’явився в мережі декілька тижнів тому. Символ кокосового дерева незабаром став знаком підтримки кандидатки від Демократичної партії.

Ben & Jerry’s раніше вже випускав лімітовані серії смаків на підтримку певних політичних питань чи кандидатів. У 2021 році бренд представив «Change is Brewing», створений на підтримку законодавства про громадську безпеку, запровадженого депутаткою Корі Буш. У 2018 році компанія випустила смак, присвячений Маршу жінок, а для президентської кампанії сенатора Берні Сандерса у 2016 та 2020 роках компанія створила смак на підтримку прогресивного кандидата.

Розкажіть друзям про новину