Муніципальна рада району Камден у Лондоні зіткнулася з критикою після того, як дозволила використовувати одну з бібліотек для зйомок реклами KFC, що, на думку людей, прямо суперечить ініціативам зі здорового харчування в місті.
У трюку бібліотека Queen’s Crescent була перетворена на магазин KFC, а книжкові вітрини замінені на брендинг смаженої курки, включаючи слоган «Так смачно, що пальчики оближеш».
Френ Бернхардт з організації з покращення системи харчування Sustain заявила, що цей крок був «кричущим ігноруванням потреб місцевих дітей», і сказала виданню Times, що це «обурливий приклад того, що прибутки мають пріоритет над людьми».
«Ради повинні захищати здоров’я мешканців, не дозволяючи таким компаніям, як KFC, наповнювати наші вулиці нездоровою їжею», — сказала вона.
Цей крок відбувається, коли низка рад, включаючи Лутон, Тауер-Гамлетс та інші, заборонили рекламу, яка містить продукти харчування та напої з високим вмістом жиру, солі та цукру.
Na @kfc got me gassed only filming #Camden #Kentishtown #KFC pic.twitter.com/RvVsuMCDOQ
— Aron Kennedy (@AkstyleLondon) March 12, 2024
What a story. My old library. I did return all my books including the London Transport Golden Jubilee in the 1990s. https://t.co/lq4QuajNuN
— Edward Adoo (@EdwardAdoo) March 16, 2024
Представник KFC повідомив виданню The Standard, що бібліотека «залишалася відкритою для відвідувачів», додавши, що «дотримуються суворої політики і не продають і ніколи не будуть продавати продукцію особам молодше 18 років».
KFC звинувачують у тому, що вона протидіє зусиллям, спрямованим на боротьбу з дитячим та підлітковим ожирінням, продовжуючи розміщувати свої заклади поблизу шкіл.
Дослідження, проведене організацією Adfree cities на початку цього місяця, показало, що понад 80% білбордів, у тому числі велика частка тих, що рекламують нездорову їжу, а також інші шкідливі для здоров’я товари, такі як алкоголь, розташовані в найбідніших районах країни, що, за словами організації, посилює нерівність.