Муніципальну раду у Лондоні звинуватили у перетворенні бібліотеки на рекламу KFC
18 Бер 2024, 16:52

Муніципальну раду у Лондоні звинуватили у перетворенні бібліотеки на рекламу KFC

Муніципальна рада району Камден у Лондоні зіткнулася з критикою після того, як дозволила використовувати одну з бібліотек для зйомок реклами KFC, що, на думку людей, прямо суперечить ініціативам зі здорового харчування в місті.

У трюку бібліотека Queen’s Crescent була перетворена на магазин KFC, а книжкові вітрини замінені на брендинг смаженої курки, включаючи слоган «Так смачно, що пальчики оближеш».

Френ Бернхардт з організації з покращення системи харчування Sustain заявила, що цей крок був «кричущим ігноруванням потреб місцевих дітей», і сказала виданню Times, що це «обурливий приклад того, що прибутки мають пріоритет над людьми».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ради повинні захищати здоров’я мешканців, не дозволяючи таким компаніям, як KFC, наповнювати наші вулиці нездоровою їжею», — сказала вона.

Цей крок відбувається, коли низка рад, включаючи Лутон, Тауер-Гамлетс та інші, заборонили рекламу, яка містить продукти харчування та напої з високим вмістом жиру, солі та цукру.

Представник KFC повідомив виданню The Standard, що бібліотека «залишалася відкритою для відвідувачів», додавши, що «дотримуються суворої політики і не продають і ніколи не будуть продавати продукцію особам молодше 18 років».

KFC звинувачують у тому, що вона протидіє зусиллям, спрямованим на боротьбу з дитячим та підлітковим ожирінням, продовжуючи розміщувати свої заклади поблизу шкіл.

Дослідження, проведене організацією Adfree cities на початку цього місяця, показало, що понад 80% білбордів, у тому числі велика частка тих, що рекламують нездорову їжу, а також інші шкідливі для здоров’я товари, такі як алкоголь, розташовані в найбідніших районах країни, що, за словами організації, посилює нерівність.

Розкажіть друзям про новину