02 Кві 2024, 16:42
PR

Міжнародний форум PRNext оприлюднив програму та назвав ім’я хедлайнера

Міжнародний форум PRNext запрошує всіх, хто розуміє важливість репутації, не відкладати на завтра, а забронювати свій квиток і доєднатися до живої зустрічі, що відбудеться в готелі InterContinental Kyiv 12 квітня (бомбосховище included).

Програма заходу формувалася так, щоб зацікавити і PR-профі, і фахівців суміжних індустрій, і початківців.

Слоганом PRNext’2024 обрано «Forging Our Own Path».

Досвід комунікацій воєнного часу привів до того, що українська PR-індустрія вже не дуже має на кого дивитися у світі в плані бенчмаркінгу і, скоріше, має ділитися навичками зі світом, «Торувати свій власний шлях».
Олена Дерев’янко
голова Оргкомітету PRNext, віцепрезидент Української PR-Ліги і со-founder Агенції PR-Service

На PRNext’2024 з мотивуючою промовою виступить людина-бренд, чиє ім’я говорить саме за себе — Гарік Корогодський. Він стане спеціальним гостем заходу.

У програмі форуму заплановано кілька панельних професійних дискусій на актуальні теми з участю провідних журналістів, політиків, громадських діячів, топових PR-профі й аналітиків. Представники провідних медіа, серед яких керівники Forbes Ukraine та медіахолдингу «Економіка+», обговорять представлення українського бізнесу в дзеркалі ЗМІ, а також головні тренди розвитку медіаринку і як компаніям потрапити в центр уваги медіа.

Ще одна актуальна тема професійної дискусії — нові цивілізовані формати діалогу бізнесу з владою крізь призму прийнятого в рамках інтеграції України до Європейського Союзу закону про лобізм.

У лайн-апі форуму, зокрема:

  • Річард Бегнел — ікона світової PR-арени, керівник компанії CARMA, що спеціалізується на аналітиці;
  • Катя Тейлор — кураторка тієї самої виставки «Ательє мрій» в Українському Домі;
  • Олена Плахова — людина, яка відповідає в компанії Nova Poshta за репутацію і трохи більше;
  • та інші головні гравці та провідні експерти у сфері репутаційного менеджменту.

Міжнародний форум PRNext запрошує приєднатись до заходу тим, хто прагне правильно відформатувати бізнес на вже обраному шляху розвитку репутації або ж визначити майбутній шлях.

XXI Міжнародний форум PRNext — неприбутковий краудфандинговий захід, учасники якого власними внесками та придбанням квитків покривають частину організаційних витрат для організації унікальної професійної зустрічі.

Цьогоріч захід підтримують його генеральні партнери Favbet і БКК, офіційні партнери — корпорація АТБ, Нова Пошта, міжнародна компанія Henkel та PrintStore Group.

Партнер заходу — Yakaboo.

Інформаційні партнери — Forbes Brandvoice, MMR, Wo.Mo, DELO.ua, Апостроф TV та OBOZ.ua.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео