Міс Бінготон зіграла у бінго у ролику, натхненному серіалом «Бріджертони»
23 Вер 2022, 16:31

Міс Бінготон зіграла у бінго у ролику, натхненному серіалом «Бріджертони»

Букмекерський бренд Paddy Power об’єднався з креативним агентством Octagon для створення останньої рекламної кампанії.

У рамках компанії було представлено рекламний ролик «Bingoton» був офіційно запущений 23 вересня.

Він переносить глядачів на початок 19 століття, де головна героїня, міс Бінготон ніби в Tinder свайпає вліво і вправо, коли до неї підходять кандидати на її руку та серце, що дуже нагадує серіал «Бріджертони».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

За словами Джоша Гріна, виконавчого директора Octagon, це був ідеальний комічний канал для передачі пропозиції Paddy Power Bingo: «Простіше кажучи, бінго це драма з кулями. Так народилася ідея Бінготона».

Том Малдауні, голова відділу ігрового маркетингу компанії Paddy Power, додає: «Ми хотіли зробити наполегливу рекламу, і міс Бінготон здавалася ідеальною провідною леді, яка може донести наше послання про «більше шансів».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео