Букмекерський бренд Paddy Power об’єднався з креативним агентством Octagon для створення останньої рекламної кампанії.
У рамках компанії було представлено рекламний ролик «Bingoton» був офіційно запущений 23 вересня.
Він переносить глядачів на початок 19 століття, де головна героїня, міс Бінготон ніби в Tinder свайпає вліво і вправо, коли до неї підходять кандидати на її руку та серце, що дуже нагадує серіал «Бріджертони».
За словами Джоша Гріна, виконавчого директора Octagon, це був ідеальний комічний канал для передачі пропозиції Paddy Power Bingo: «Простіше кажучи, бінго це драма з кулями. Так народилася ідея Бінготона».
Том Малдауні, голова відділу ігрового маркетингу компанії Paddy Power, додає: «Ми хотіли зробити наполегливу рекламу, і міс Бінготон здавалася ідеальною провідною леді, яка може донести наше послання про «більше шансів».