Наприкінці минулого року за ініціативи МХП та Vandog і за участю представників Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК) та рекламного ринку стартувала робота з оновлення правил тендерів на креативні ідеї. Протягом майже півроку три робочі працювали над такими напрямами взаємодії: окремі пункти по креативних тендерах, рекомендації для проведення тендерів із залученням продакшнів, удосконалення відповідної юридичної документації та оптимізація партнерської взаємодії.
16 травня відбудеться презентація напрацювань робочих груп. Захід триватиме з 11:00 до 14:00.
Напрацювання презентуватимуть:
- Максим Лазебник, генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції;
- Олена Андрієнко, членкиня Наглядової ради ВРК, заступниця директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine;
- Дмитро Пташник, заступник голови правління МХП із закупівель;
- Валерій Бондар, заступник голови правління МХП зі стратегічних маркетингових комунікацій та проєктів;
- Микита Кукоба, співвласник та виконавчий продюсер продакшну Adje;
- Анастасія Ливинець, керівниця центру маркетингових комунікацій МХП.
Напрацювання робочих груп покликані зробити процес проведення тендерів на українському ринку більш прозорими, зрозумілими та справедливими для всіх сторін, з особливою увагою до захисту інтелектуальної власності та чіткого розподілу прав і обов’язків сторін
Долучитися до події можна за попередньою реєстрацією.