Метью Макконагі закликав керівників бізнесу допомагати планеті
25 Лис 2022, 11:03

Метью Макконагі закликав керівників бізнесу допомагати планеті

Компанія-розробник програмного забезпечення Salesforce представила платформу сталого розвитку #TeamEarth на Суперкубку разом з партнером по бренду Метью Макконагі, який закликав керівників бізнесу працювати над тим, щоб допомагати планеті, а не вигадувати способи відступити на Марс чи метавсесвіт. Напередодні Дня Подяки компанія знову співпрацювала з актором для нового ролика «The March», що закликав керівників бізнесу приділяти першочергову увагу сталості.

«У «New Frontier» ми нагадали світові, що планета Земля, як і раніше, є нашим кращим офісом, — йдеться у заяві актора, — а тепер у «The March» ми пропонуємо поведінку, засновану на цінностях, які підприємства можуть застосовувати на практиці».

У рекламі жодного разу не згадується, чим насправді займається Salesforce як бізнес. Натомість він зосереджує більшу частину своєї енергії на загальній ідеї сталого розвитку.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=FkHENcNlwDM&ab_channel=Salesforce

Метью Макконагі сказав: «The March» говорить про те, що ми живемо в часи, коли збереження ресурсів має важливе значення для справжнього довгострокового прогресу і коли наші засоби до існування є нашою справою. Послання цього ролика нагадує нам, що ми повинні переглянути те, що ми вважаємо цінними інвестиціями, чи то планета, чи можливості, які будуть у наших дітей, чи те, як ми щодня ставимося один до одного».

Робота направляє глядачів на сайт Team Earth Now, новий веб-сайт кампанії. На ньому буде розміщено ролик разом із запрошенням приєднатися до спільноти Team Earth у LinkedIn. Там користувачі можуть побачити Землю, представлену як компанія, яка вихваляється своєю командою з 8 мільярдів людей, висвітлює ключові продукти, такі як вода, і ділиться «новою роботою» у вигляді нещодавно відкритих видів.

Salesforce раніше використовувала платформу #TeamEarth, щоб рекламувати цілі компанії з інклюзивності та викидів, а також надавати ресурси іншим підприємствам, які прагнуть боротися з неусвідомленою упередженістю, фінансувати підприємців, які займаються боротьбою зі зміною дій, або розробляти свої власні плани.

Розкажіть друзям про новину