Компанія-розробник програмного забезпечення Salesforce представила платформу сталого розвитку #TeamEarth на Суперкубку разом з партнером по бренду Метью Макконагі, який закликав керівників бізнесу працювати над тим, щоб допомагати планеті, а не вигадувати способи відступити на Марс чи метавсесвіт. Напередодні Дня Подяки компанія знову співпрацювала з актором для нового ролика «The March», що закликав керівників бізнесу приділяти першочергову увагу сталості.
«У «New Frontier» ми нагадали світові, що планета Земля, як і раніше, є нашим кращим офісом, — йдеться у заяві актора, — а тепер у «The March» ми пропонуємо поведінку, засновану на цінностях, які підприємства можуть застосовувати на практиці».
У рекламі жодного разу не згадується, чим насправді займається Salesforce як бізнес. Натомість він зосереджує більшу частину своєї енергії на загальній ідеї сталого розвитку.
Метью Макконагі сказав: «The March» говорить про те, що ми живемо в часи, коли збереження ресурсів має важливе значення для справжнього довгострокового прогресу і коли наші засоби до існування є нашою справою. Послання цього ролика нагадує нам, що ми повинні переглянути те, що ми вважаємо цінними інвестиціями, чи то планета, чи можливості, які будуть у наших дітей, чи те, як ми щодня ставимося один до одного».
Робота направляє глядачів на сайт Team Earth Now, новий веб-сайт кампанії. На ньому буде розміщено ролик разом із запрошенням приєднатися до спільноти Team Earth у LinkedIn. Там користувачі можуть побачити Землю, представлену як компанія, яка вихваляється своєю командою з 8 мільярдів людей, висвітлює ключові продукти, такі як вода, і ділиться «новою роботою» у вигляді нещодавно відкритих видів.
Salesforce раніше використовувала платформу #TeamEarth, щоб рекламувати цілі компанії з інклюзивності та викидів, а також надавати ресурси іншим підприємствам, які прагнуть боротися з неусвідомленою упередженістю, фінансувати підприємців, які займаються боротьбою зі зміною дій, або розробляти свої власні плани.