Mercedes-Benz оголосив про партнерство з Superplastic, розважальним брендом, пов’язаним з Web3, який створює віртуальних персонажів для соціальних мереж та пов’язані з ними предмети колекціонування, такі як іграшки та одяг.
Разом вони заново винайшли Wackeldackel — прикрасу у вигляді киваючої собаки, яку зазвичай поміщають на приладові панелі автомобілів, переміщену у Superdackel, тривимірного персонажа з ланцюжком Mercedes-Benz на шиї.
Superdackel представлений у соцмережах, у тому числі в короткометражному мультфільмі, разом з існуючими персонажами на ім’я Джанкі та Гуггімон.
Антропоморфні тварини-талісмани Superplastic популярні в Інтернеті, і Mercedes-Benz може скористатися цим рівнем, додавши до списку свого фірмового персонажа. У Гуггімона, білого кролика з акулячою усмішкою, понад 1,5 мільйона підписників у Instagram, а у його компаньйона-ведмедя Джанкі — понад 1 мільйон.
Ця концепція служить переосмисленню оформлення панелі приладів Wackeldackel, вперше представленого в середині 60-х років для епохи Web3. Стратегічно Mercedes-Benz хоче «кинути виклик очікуванням та взаємодіяти з першопроходцями культури та новою аудиторією», — заявила Беттіна Фетцер, віце-президентка з комунікацій та маркетингу.
Активації Web3 та метавсесвіту зазвичай орієнтовані на молодшу аудиторію, яка є любителем діджитал технологій і віддає перевагу таким каналам, як ігри та соціальні мережі.
Автовиробник планує представити свою глобальну мережу зарядки для електромобілів, причому початковий запуск у Північній Америці очікується до 2027 року.