Компанія Mercedes-Benz USA, телеканал ESPN, The College Football Playoff, щорічний футбольний матч у коледжі The Peach Bowl, Disney Advertising та рекламне агентство Merkley+Partners співпрацювали з компанією The Famous Group, яка створює віртуальні події та віртуальні враження для вболівальників, щоб надати фанам незабутні враження під час півфіналу плей-офф CFP.
У рамках більш масштабних інвестицій Mercedes у технології електромобілів компанії об’єдналися для створення активації змішаної реальності, використовуючи передові технології, щоб брати участь у гонках на чотирьох електромобілях культового бренду навколо стадіону Mercedes-Benz, щоб отримати видовище в ефірі та поза ним. Ця співпраця знаменує собою перший випадок, коли технологія змішаної реальності використовувалася у прямому ефірі під час футбольного матчу коледжу, і є останнім у низці інновацій для бренду.
«Ми в Mercedes-Benz USA за підтримки стратегічного AOR Merkley + Partners очолюємо глобальну еволюцію електромобілів класу люкс», — сказала Монік Харрісон, керівниця відділу маркетингу Mercedes-Benz USA. «Знову представляємо цей культовий бренд через автентичний досвід бренду новому поколінню споживачів, які раніше не мали чи майже не мали відношення до автомобільної промисловості. Співпраця з музичними, кінематографічними та технологічними брендами, такими як Disney, є частиною нашого шляху до того, щоб стати найбажанішим у світі брендом електричних предметів розкоші».
Використовуючи перші у своєму роді методи створення змішаної реальності, The Famous Group використовуватиме три камери стеження для активації, у тому числі дві фіксовані камери та SkyCam протягом усього сегменту.
«Наша команда Mixed Reality створила одні з найефективніших активацій для ліг, команд та брендів у галузі, – каже Ендрю Ісааксон, партнер The Famous Group. «Ми дуже раді вперше використати цю інноваційну технологію у прямому ефірі студентського футболу. Ця кампанія продемонструє культовий бренд, а також надасть шанувальникам унікального та захоплюючого досвіду».