McDonald’s повідомив про загадкову колаборацію на закодованих постерах
02 Лют 2024, 18:01

McDonald’s повідомив про загадкову колаборацію на закодованих постерах

McDonald’s та агентство Leo Burnett UK запустили зовнішню рекламну кампанію, покликану створити ажіотаж навколо нової колаборації.

Мережа фаст фуду об’єднала зусилля з виробником соусів Frank’s RedHot, щоб створити ідеальний курячий бургер, і шанувальники отримують можливість першими скуштувати лімітовану серію завдяки ранньому доступу до дегустаційних коробок.

Все, що вам потрібно зробити, це відсканувати QR-код та отримати надсекретний код доступу до сайту.
McDonald’s та його агентство Leo Burnett UK запустили зовнішню рекламну кампанію, покликану створити ажіотаж навколо нової співпраці.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«McDonald’s та Frank’s RedHot — це два знакові бренди, які об’єдналися для створення захоплюючого соусу, міцно закріпивши нашу репутацію на ринку курятини, — говорить Бен Шерберн, керівник відділу маркетингу продуктів харчування та напоїв McDonald’s у Великій Британії та Ірландії. Наш підхід до цієї кампанії полягав у тому, щоб залучити шанувальників обох брендів, використовуючи відчуття культури крапель через веселу інтерактивну кампанію».

Тим, хто пропустить ексклюзивний дроп, не варто хвилюватися, адже бургер з’явиться в ресторанах 7 лютого.

Ендрю Лонг та Джеймс Міллерс, креативні партнери Leo Burnett UK, додали: «McSpicy та Frank’s RedHot є культовими продуктами, що мають сильну привабливість для покоління Z. Тож, щоб відзначити запуск цієї епічної колаборації, ми хотіли скористатися трендом, який сподобається шанувальникам обох брендів, і донести ексклюзивність дроп-культури до широких мас у спосіб, який буде близьким аудиторії, але при цьому безсоромно популістським».

Розкажіть друзям про новину