McDonald’s запустив полювання на моменти продакт-плейсменту у кіно
18 Тра 2023, 16:31

McDonald’s запустив полювання на моменти продакт-плейсменту у кіно

McDonald’s вивів продакт-плейсмент на новий рівень завдяки кампанії, яка винагороджуватиме глядачів щоразу, коли вони бачитимуть його на екрані.

Кампанія «Order That Scene», яку описують як «кампанію зворотного продакт-плейсменту» для просування доставки McDonald’s через застосунок у Нідерландах, націлена на людей, які влаштовують вечори кіно вдома.

В умовах буму культури стрімінгового контенту, коли страви з меню McDonald’s з’являються у різних фільмах і серіалах по всьому світу, глядачам пропонується полювати за цими продуктами.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
https://www.youtube.com/watch?v=vRfQ5p4Ad34&ab_channel=TBWA%5CNEBOKO

Мінімалістична зовнішня кампанія та кампанія у соцмережах даватиме людям підказки, описуючи фільм чи серіал та точний тайм-код, коли з’являється той чи інший продукт McDonald’s. Споживачі також мають можливість зібрати всі 10 продуктів McDonald’s, представлених у кампанії.

Знайшовши потрібну сцену, вони фотографують її за допомогою додатку McDonald’s і сканують, щоб отримати безкоштовну їжу.

Кампанія була створена у співпраці з агентством TBWA\Neboko та TBWA\X.

Стейн Ментроп, директор з маркетингу McDonald’s в Нідерландах, сказав, що кампанія «призначена для людей, які відчувають тягу до їжі під час перегляду стрімінгового контенту».

Ментроп додав: «Тепер у нас є нове рішення для наших клієнтів, яке, безсумнівно, знайде відгук у кожного, хто відчував напад бажання перекусити під час перегляду улюбленого фільму або серіалу».

Дарре ван Дейк, креативний директор TBWA\Neboko, додав: «Для брендів стає все складніше розміщувати рекламу на закритих стрімінгових платформах. Ця розумна кампанія показує, що тепер ви можете їсти McDonald’s і відпочивати одночасно, перетворюючи кожен стрімінговий сервіс на платформу доставки».

Розкажіть друзям про новину