McDonald’s перефарбував світ у яскраві кольори, щоб відзначити свій новий продукт
15 Бер 2023, 14:05

McDonald’s перефарбував світ у яскраві кольори, щоб відзначити свій новий продукт

Щоб відзначити випуск своєї картоплі фрі з буряком, пастернаком та іншими овочами, McDonald’s France запустив кампанію, яка розфарбовує звичайне повсякденне життя у яскраві кольори.

У кампанії, створеній спільно з TBWA Paris, ікони різних поколінь і відомі персонажі, такі як Чарлі Чаплін і Дракула стали кольоровими.

Крім того, у кампанії представлений рекламний ролик, де уява маленького хлопчика розігрується, і світ навколо нього перетворюється на різнокольоровий.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину