McDonald’s перефарбував світ у яскраві кольори, щоб відзначити свій новий продукт
15 Бер 2023, 14:05

McDonald’s перефарбував світ у яскраві кольори, щоб відзначити свій новий продукт

Щоб відзначити випуск своєї картоплі фрі з буряком, пастернаком та іншими овочами, McDonald’s France запустив кампанію, яка розфарбовує звичайне повсякденне життя у яскраві кольори.

У кампанії, створеній спільно з TBWA Paris, ікони різних поколінь і відомі персонажі, такі як Чарлі Чаплін і Дракула стали кольоровими.

Крім того, у кампанії представлений рекламний ролик, де уява маленького хлопчика розігрується, і світ навколо нього перетворюється на різнокольоровий.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину