Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування.
Для MasterZoo кожен улюбленець — це індивідуальність зі своїм характером, вподобаннями та звичками, і про це бренд нагадує у кожній свої комунікації. Цього разу MasterZoo вирішив зазирнути у сни пухнастих особистостей. У центрі історій три герої: пес Арчі, киця Сімба та кролик Тіма.
Через такі «пухнасті сни» бренд підсвітив асортимент мережі, проте в центрі промороликів — турбота про реальні потреби улюбленців і бажання обрати для них не просто корм або іграшку, але й подарувати маленьку мрію.