Маркет важливих штук отримав власне звучання
11 Сер 2022, 17:25

Маркет важливих штук отримав власне звучання

Онлайн-маркет MAUDAU став одним із небагатьох бізнесів в Україні, що отримав власний комплексний аудіо бренд. Це сталося завдяки спільній роботі його команди та незалежної аудіоагенції VP Production.

Розробка звукової айдентики MAUDAU розпочалася ще наприкінці 2021 року й мала завершитися в березні, але через російське вторгнення своє фінальне звучання компанія отримала лише в червні.

Попереду — період повноцінного розгортання аудіо бренду, проте деякі з його елементів уже можна почути в комунікації MAUDAU. Зокрема йдеться про аудіологотип, адаптивний бренд-трек і бренд-войс.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Плейлист із усіма наявними аудіобрендинговими асетами MAUDAU:

Рішення посилити бренд MAUDAU аудіальною айдентикою ґрунтується на прагненні надати користувачам додатковий емоційний досвід взаємодії з сервісом. Заразом аудіо бренд також спрощує глибинне розуміння комплексних комунікаційних меседжів аудиторією.

Той факт, що брендоване аудіо MAUDAU допомагає створювати бажані для бренда асоціації (деякі з них — комфорт, легкість, автентичність), було підтверджено опитуванням. На етапі розробки центрального елемента аудіобренду — аудіо-ДНК — команда опитала 178 респондентів різного ступеню лояльності до MAUDAU. Згідно їх відповідей, бажані асоціації «зчитуються» в межах 72,4–87,1%.

Загалом нову звукову айдентику команда MAUDAU планує використовувати в рекламних аудіо- та відеороликах, а також у різноманітному контенті в соцмережах (на кшталт сторіз, відеооглядів, іміджевих відео тощо). Але з розвитком бренду кількість точок використання буде збільшуватись.

З часом аудіо бренд MAUDAU позитивно впливатиме на загальну впізнаваність онлайн-маркету та допомагатиме йому якісніше диференціюватися від конкурентів.

«Для нашої агенції робота над аудіо брендом MAUDAU стала першим кейсом у категорії e-commerce, тож це було потужним викликом. Уже на етапі аналізу та підготовки до реалізації проєкту ми зрозуміли, що роботи буде багато, адже нашому клієнту є з ким конкурувати. Проте ми настільки загорілися ідеєю допомогти MAUDAU заявити про себе, що нас уже було не зупинити. Я особливо вдячний команді бренду за їхню рішучість. Задавати тренди — це справа сміливих.» — Влад Плотніков, співзасновник і креативний аудіопродюсер VP Production.

«Для ефективної комунікації MAUDAU, як онлайн продукту, до якого неможливо доторкнутися в реальному житті, надважливо задіяти інші органи чуття наших гостей. Тому ми хотіли, щоб MAUDAU зазвучав! Не просто зазвучав, а консистентно й правильно, транслюючи наші цінності й характер бренду. З агенцією VP Production ми змогли успішно трансформувати MAUDAU в формат аудіо та побудувати комплексну систему звучання бренду в різних точках контакту з нашими гостями. Респект команді VP, що вони не бояться складних викликів!» — Марина Бриль, маркетинг директорка MAUDAU.

Розкажіть друзям про новину