Маніпуляції війною: фандрейзингова кампанія MC.Today, Highload та ITC.ua
23 Бер 2022, 14:12

Маніпуляції війною: фандрейзингова кампанія MC.Today, Highload та ITC.ua

Війна торкнулася всіх, в тому числі і медіа. Сьогодні багато українських медіа акцентують увагу на пожертвах від аудиторії, тому що після зупинки рекламного ринку вони потребують допомоги.

Власники онлайн-медіа MC.Today, Highload та ITC.ua Вєра Чєрниш і Тімур Ворона запустили фандрейзингову кампанію на FundRazr та на GoFundMe.

Кампанія використовує слоган «Help Ukrainians win», який багато хто може трактувати, як маніпуляцію складним становищем в якому знаходиться Україна і її громадяни.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Така ініціатива викликала шквал негативу і звинувачень у соцмережах. А реакцією CEO трьох видань Вєри Черниш було блокування всіх інакодумців.

Варто також відмітити, що видання ITC.ua шукало авторів в росії, пропонуючи зарплату в рублях, за два тижні до війни. А Черниш ще в 2019 році писала у блозі про дискримінацію за мовною ознакою, яку вона ніби-то відчувала в Україні.

Сьогодні Вєра відповіла в Facebook на звинувачення та пояснила це як «найти деньги на зарплаты моих сотрудников».

Розкажіть друзям про новину