Бренд лікеру та олімпійський чемпіон нагадали про ризик утоплення через алкоголь
15 Сер 2024, 11:40

Бренд лікеру та олімпійський чемпіон нагадали про ризик утоплення через алкоголь

Бренд лікеру Malibu та британський олімпійський чемпіон зі стрибків у воду Том Дейлі об’єднали зусилля, щоб підвищити обізнаність про небезпеку вживання алкоголю біля води та ризик утоплення.

Колаборація «Don’t Drink and Dive», у рамках якої Malibu співпрацює з організацією із запобігання утопленню Royal Life Saving Society, включає в себе ролик, який показує Дейлі у в’язаних плавках, а також розповідається про небезпеку вживання алкоголю та купання.

Інтегрована кампанія, створена спільно з глобальним креативним агентством Wieden + Kennedy London, також підкріплена набором зовнішніх рекламних матеріалів та відеоконтенту.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Дейлі розпочав кампанію на Брайтон-Біч з фотосесії, на якій було представлено 2,4-метрову статистику «1 з 4». Статуя, зроблена з пляжної гальки, привертає увагу до того факту, що 25% усіх випадків утоплення у Великобританії пов’язані з алкоголем.

Також шанувальники можуть придбати лімітовану колекцію в’язаного одягу від бренду олімпійського чемпіона Made with Love, до якої увійшли плавки, сонцезахисні окуляри, панамка та шльопанці, а зібрані кошти підуть на просвітницьку роботу з порятунку життя.

Розкажіть друзям про новину