Макс Барських став обличчям рекламної кампанії українських авіаліній
16 Кві 2025, 11:40

Макс Барських став обличчям рекламної кампанії українських авіаліній

Макс Барських став обличчям авіакомпанії SkyUp. Тепер віжуали із зображенням співака вітатимуть пасажирів в аеропортах та на вулицях міст Молдови та Франції — країн, з яких авіакомпанія SkyUp розпочинає новий етап своєї роботи за межами України.

Вже 18 квітня SkyUp запускає свої перші регулярні рейси з Кишинева. Нові напрямки включають Францію, Португалію, Іспанію, Грецію, Кіпр, Чехію, Німеччину та Швецію. Це — амбітний крок компанії, який не лише розширює географію перельотів, але й символізує поступове відновлення української авіації у надскладний для країни час.

Історія співпраці Барських із SkyUp бере початок ще до війни — у 2021 році. Тоді відбувся масштабний спільний проєкт, у межах якого трек артиста «Just Fly» став офіційним саундтреком авіакомпанії. Кампанія стала прикладом унікального синтезу музики й бренда, відкривши нові горизонти креативного партнерства в українській авіаційній сфері.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину