Cheez-It, марка сирних крекерів, що виробляються компанією Kellogg через її підрозділ Sunshine Biscuits, представила абсолютно нову креативну кампанію, яка висуває на передній план неперевершену якість закуски.
У ролику «Want It. Need It. Cheez-It» глядачі бачать, як голодний чоловік перетворюється на сани.
«Слоган чудово відображає той факт, що Cheez-It – це обов’язкова закуска, яку наші фанати хочуть і якої потребують – настільки, що вони зроблять майже все, щоб отримати її», – сказала Ерін Сторм, старший директор з маркетингу в Cheez- It. «Ми раді почати цю кампанію з рекламного ролика, який розповідає про забавні та абсурдні способи, якими фанати насолоджуються улюбленими закусками».
Робота ведеться у співпраці з давнім партнером агентства Leo Burnett, і вперше за багато років бренд провів всеосяжну креативну кампанію, присвячену своєму оригінальному продукту.
Використовуючи хештег #WantItNeedItCheezIt, користувачі соціальних мереж зможуть стежити за перебігом кампанії.
Сторм підсумувала: «Ми також розробили гумористичний контент для соціальних мереж, який буде представлений як на платформах брендів, так і на платформах інфлюенсерів, а також на омнікомерції, медійному та іншому власному контенті, кожен з яких налаштований для кожної платформи і буде доступний у протягом 2023 року».