Люди-коти бігають за гігантським м’ячем у ролику ігрової компанії
24 Жов 2022, 13:16

Люди-коти бігають за гігантським м’ячем у ролику ігрової компанії

У ролику для французької ігрової компанії Winamax, представленому у рамках кампанії «The Ball of Yarn» від креативного агентства TBWA\Paris, кішки стали людьми в масках.

Ролик у стилі фільму «Той, хто біжить по лезу» розповів про місто, населене людьми, одягненими в котячі маски і мають деякі риси котів.

Реклама закінчується девізом бренду «Winning is everything», який демонструється через зображення гонки людей-кішок, які намагаються упіймати величезний м’яч.

З візуальним посиланням до азіатських бойовиків і американської наукової фантастики, фільм включає пісню Hernando’s Hideaway, написану і випущену для фільму «Піжамна гра» в 1954 році і грає протягом усього фільму.

«Азартні ігри не схожі на жодні інші ігри. Це гра для дорослих, де головна мотивація – перемогти. Перед агентством стояло завдання майстерно проілюструвати це нове позиціонування», – пояснив Матьє Поррі, директор з комунікацій Winamax.

Кампанія транслюється по телебаченню у 60- та 30-секундних версіях, а також в Інтернеті, а також супроводжуватиметься національною кампанією на постерах, побудованою на основі трьох оригінальних малюнках китайського ілюстратора Шань Цзяна.

Джонатан Сьоріг, генеральний директор TBWA\Paris, додав: «Що нам сподобалося у цій гонці за перемогу, так це те, що вона залишається правдивою та достовірною щодо азартних ігор. Тому що це не просто гра… всупереч тому, у що деякі хочуть змусити нас повірити, ви не робите ставку лише для того, щоб повеселитися чи пожвавити свій матч… і, звичайно ж, не лише через його красу. Ви робите ставку, щоб виграти, гравці це знають… і Winamax також».

Розкажіть друзям про новину