Lynx запросив протестувати аромат дезодоранту за допомогою чоловічої звички
29 Тра 2025, 17:39

Lynx запросив протестувати аромат дезодоранту за допомогою чоловічої звички

Забудьте про звичайні тест-смужки та типові кабінки для тестування. Остання кампанія Lynx підходить до тестування з зовсім іншого боку: вона запрошує чоловіків робити те, що вони завжди робили, — чухати та нюхати.

Щоб представити свій новий Lower Body Spray, вишуканий аромат, розроблений спеціально для інтимних зон, Lynx (відомий на світовому ринку як AXE) та агентство LOLA MullenLowe перетворили найпримітивніший чоловічий жест на інтерактивний досвід. Результатом стали білборди Scratch & Sniff — зухвалі, у дусі Lynx.

На перший погляд, вони виглядають як класичні реклами нижньої білизни: чорно-білі, рельєфний прес, обтягуючі боксери. Але на боксерах надруковано щось несподіване — ароматизовані чорнила. Завдяки технології мікрокапсулювання, при терті зображення вивільняється справжній аромат, перетворюючи білборд на миттєву демонстрацію продукту… за допомогою найінстинктивнішого руху в чоловічому арсеналі.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Запущена в Лондоні та в чоловічих лайфстайл-журналах, кампанія вже привертає увагу, викликає подив і розпалює соціальні мережі.

«Цей білборд — це більше ніж рекламний хід, це демонстрація призначення продукту і відзначення впевненості в собі в її найвідвертішій формі», — каже Керолайн Грегорі, глобальна бренд-директорка Lynx.

Розкажіть друзям про новину