Liquid Death розповів історію супергероя Людини-вбивці у кривавому анімаційному ролику
09 Тра 2024, 12:57

Liquid Death розповів історію супергероя Людини-вбивці у кривавому анімаційному ролику

Бренд консервованої води Liquid Death створив фейковий вірусний трейлер мультфільму під назвою «The Adventures of Murder Man», у якому головний виконавчий директор компанії з виробництва напоїв є корпоративним суперлиходієм.

Створений анімаційною студією Titmouse та компанією Liquid Death, ролик показав чоловіка з бляшанкою Liquid Death замість голови та очима замість сосків, який кидається відрубувати людям голови сокирою.

Вбивця з «надлюдськими здібностями» був «створений, щоб стати ідеальною машиною для вбивання спраги, злою корпорацією з виробництва напоїв, яка хоче захопити світ і переробити людську расу».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«The Adventures of Murder Man» також розповів про минуле Людини-вбивці, коли він був простим робітником (виявляється, стриптизером у білому комірці), а потім піддався маніпуляціям генерального директора Liquid Death і перетворився на Людину-вбивцю.

Вілл Карсола, креативний директор Liquid Death, сказав: «Багато людей запитували про передісторію Вбивці, тому ми вирішили зробити фейковий трейлер «The Adventures of Murder Man». Тепер ми дізнаємося більше про Людину-вбивцю, але є також потенціал, що це може стати справжнім шоу, і після невеликої перерви у створенні мультфільмів я знову захопився анімацією».

Розкажіть друзям про новину