Liquid Death розповів історію супергероя Людини-вбивці у кривавому анімаційному ролику
09 Тра 2024, 12:57

Liquid Death розповів історію супергероя Людини-вбивці у кривавому анімаційному ролику

Бренд консервованої води Liquid Death створив фейковий вірусний трейлер мультфільму під назвою «The Adventures of Murder Man», у якому головний виконавчий директор компанії з виробництва напоїв є корпоративним суперлиходієм.

Створений анімаційною студією Titmouse та компанією Liquid Death, ролик показав чоловіка з бляшанкою Liquid Death замість голови та очима замість сосків, який кидається відрубувати людям голови сокирою.

Вбивця з «надлюдськими здібностями» був «створений, щоб стати ідеальною машиною для вбивання спраги, злою корпорацією з виробництва напоїв, яка хоче захопити світ і переробити людську расу».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«The Adventures of Murder Man» також розповів про минуле Людини-вбивці, коли він був простим робітником (виявляється, стриптизером у білому комірці), а потім піддався маніпуляціям генерального директора Liquid Death і перетворився на Людину-вбивцю.

Вілл Карсола, креативний директор Liquid Death, сказав: «Багато людей запитували про передісторію Вбивці, тому ми вирішили зробити фейковий трейлер «The Adventures of Murder Man». Тепер ми дізнаємося більше про Людину-вбивцю, але є також потенціал, що це може стати справжнім шоу, і після невеликої перерви у створенні мультфільмів я знову захопився анімацією».

Розкажіть друзям про новину