28 Лют 2023, 17:06

ЛГБТК+ пари стали героями кампанії Tinder у стилі любовних романів

За 10 років свого існування Tinder не лише ввів у культурний лексикон поняття «свайп» для позначення інтересу (або його відсутності), він також заробив репутацію місця, де любителі побачень могли зустрітись, ні до чого не зобов’язуючи один одного.

Платформа запустила яскраву кампанію «It Starts with a Swipe», що створена у співпраці з агентством AOR Mischief @ No Fixed Address і першою в історії глобальною кампанією з інклюзивними представниками покоління Z, які представляють основу юзерів дейтінг-застосунку і різні категорії відносин.

Нова кампанія Tinder висвітлює широкий спектр віх відносин, які починаються зі свайпа: від зубної щітки у нього у ванній до покупки спільних меблів.

Кампанія була побудована на даних, зібраних з усього світу, які показують зростаюче та мінливе уявлення про кохання з моменту створення Tinder 10 років тому. Наприклад, щоб наголосити на різноманітності, більша частина акторського складу кампанії — небілі, а майже половина — представники ЛГБТК+. У роботі також підкреслюються питання та ідеї, близькі серцю багатьох представників покоління Z, такі як зміна клімату та астрологія.

Члени ЛГБТК+ є найшвидше зростаючою групою у застосунку, а члени покоління Z збільшили свою присутність на платформі більш ніж удвічі за останні два роки.

«Покоління Z повністю змінює правила побачень. Самотній — невідповідний термін цього покоління. Вони використовують двозначні терміни, такі як «токінг» або «вайбінг», — каже Данзі. «За останній рік ми стали свідками зростання «невідносин», і жінок «за кермом». Жінки вчетверо частіше пишуть про це у своїй біографії, бо зараз вони не думають про заміжжя чи дітей».

Виділяючи віхи стосунків на всіх етапах, робота допомагає розібрати застаріле поняття Tinder про «додаток для знайомств».

«Tinder – це набагато більше, ніж знайомства; будь-хто, з ким ви розмовляєте, знає когось, хто познайомився зі своїм партнером у Tinder. У нас є відносно нова функція під назвою «Мета відносин», яка допомагає вам знайти те, що ви шукаєте, і найчастіше люди кажуть, що це довгострокові відносини». – сказала Данзі.

«Це те, що хвилює людей», — сказала вона, додавши, що 40% цих профілів обрали «довгострокові відносини» замість «короткострокового задоволення».

Охоплюючи сексуальні, емоційні, екофрендлі переваги та використання шрифтів, які нагадують обкладинки любовних романів, зображення для кампанії включають такі слогани, як «Someone to Go to Heaven With», «Comfortable Silences» та «Someone to Save the Planet With».

Візуальні ефекти для кампанії були створені гібридним фото-діджитал художником з Лос-Анджелеса Полом Куруцом, а діджитал відеоролики були зняті режисерською командою чоловіків і жінок, продюсерської компанії, Los Perez для Biscuit Filmworks.

Ролики транслюватимуться на Hulu, Roku, YouTube, а також на соціальних платформах TikTok, Snap та Instagram.

Tinder відкритий для свого бажання досягати покоління Z, яке, за його повідомленнями, становить більшість користувачів програми. 84% користувачів, опитаних Tinder, заявили, що вони оптимістичні, коли йдеться про побачення та стосунки, при цьому 56% молодих людей віком від 18 до 25 років вважають термін «hookup» застарілим порівняно із старшим поколінням.

Щоб завершити кампанію, Данці також поділилась, що компанія працюватиме з інфлюенсерами, які зустріли зі своє кохання у додатку, щоб донести інформацію про всі речі, які починаються з свайпу, додавши, що інші типи відносин сформувалися з простого жесту, що потенційно може змінити життя.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео