У рекламній кампанії про сприйняття свого тіла, створеній агентством BBDO Nordics, для комп’ютерів Lenovo Yoga Slim 7 Pro X взяли участь чотири інфлюенсери з Північної Європи: Беатріс Рейман, Джулія Софія Ааструп, Мартіна Халворсен і Бенджамін Пелтонен, — яким було запропоновано стати позувати оголеними перед художниками.
Художники отримали ноутбуки Lenovo Yoga Slim 7 Pro X, щоб малювати інфлюенсерів, а потім створити їх власні художні інтерпретації в унікальних портретах. Як натяки на наготу в мережі та спосіб привернути увагу, підписники можуть змагатися за ексклюзивні нюдси в соцмережах.
Сьогодні в інтернеті більше оголення, ніж будь-коли раніше. У той же час онлайн-життя дуже далеко від реальності. Відрепетирувані пози, ретуш і фільтри допомагають людям показати свій найкращий, не зовсім природний бік. Це повністю спотворює реальність та створює проблеми самоприйняття. У той час, як кампанія підкреслює особливості комп’ютерів, вона також заснована на вже встановленому повідомленні #JustBeYou від Lenovo Yoga, щоб підкреслити онлайн-культуру, перевантажену оголеністю, ретушуванням та фільтрами.
«Я так звик вибирати найкраще зображення чи додавати фільтри, коли публікую щось в Інтернеті. Здебільшого я редагую все, що роблю, щоб воно виглядало ідеально. Але тут мені нема за чим ховатися, тому натомість я повинен бути самим собою, справжнім, оголеним. І це здається трохи лякаючим і незвичайним, але водночас дуже захоплюючим», — заявила Беатріс Рейман, шведська ютуберка та інфлюенсерка.
«Ідея виходить із двох різних типів субкультур — наготи в онлайні зі збільшеними пікселями та безжалісними коментарями. І оголеність у світі мистецтва, де ваш погляд призначений для оцінки форм та виразів. Оскільки Yoga створені для творчості, вони стали ідеальним мостом між ними, де класичні дослідження мистецтва можуть зустрітися з інтернет-феноменом, яким є інфлюенсери», — додала Еліс Вестгорд, копірайтер у агентстві BBDO Nordics.