V-Face, перший бар з веганськими бургерами у Дубліні, запустив рекламну кампанію поза домом та у соціальних мережах.
Враження від ресторану можна виразити у слогані «Animal burgers, made from plants». Їхнє меню на 100% веганське, і в ньому є все: від хот-догів до БігМаку і крилець з цвітної капусти. У них є тости, картопля фрі, салати, солодощі та соєві молочні коктейлі.
Це не просто ресторан для стійких веганів (хоча тут раді всім), це місце, де м’ясоїдні можуть заглибитись, а всеїдні можуть поласувати меню.
Замість того, щоб використовувати типову для веганської реклами тактику шоку, щоб відмовити від вживання м’яса, ця нова кампанія The Public House використовує більш безтурботний підхід, уявляючи, чим займаються тварини у вільний час, коли споживачі дають їм перепочинок та вибирають веганську альтернативу. Він спрямований на те, щоб переконати людей спробувати менш винну (але все ж таки трохи винну) альтернативу фаст-фуду на рослинній основі. І вибір часу для кампанії якнайкраще: безліч м’ясоїдів вирішили спробувати веганство як новорічну резолюцію.
Глава відділу стратегії The Public House Сара Уолш сказала: «Флексітаріанські дієти швидко стають нормою для ірландських споживачів, тому є сенс відобразити цей намір у нашій роботі, а не більш жорсткий підхід, який зазвичай використовується для просування веганства. У цій категорії багато місця для характеру та гумору, і тому нам сподобалося працювати з V-Face».
Майкі Карран, заступник креативного директора The Public House, сказав: «Це забавна кампанія для дуже смішного бренду. Свиня на сході сонця, корова і курячий дівич-вечір — це більше, ніж просто химерні «що, якщо», вони дозволяють V-Face привести свій бренд у відповідність із набагато більшою клієнтською базою. Наш січневий запуск також був навмисним, багато людей вирішили спробувати веганство цього місяця. Відвідування V-Face не порушить жодних правил, але дозволить цим людям побалувати себе».