Кріс Гемсворт з’їв мистецтво у рекламі окулярів Ray-Ban Meta
07 Лют 2025, 11:12

Кріс Гемсворт з’їв мистецтво у рекламі окулярів Ray-Ban Meta

Meta представила рекламу окулярів Ray-Ban Meta до Супербоула.

У роликах знялися актори Кріс Гемсворт і Кріс Пратт, а також телезірка Кріс Дженнер, у яких пояснюється, як працюють ШІ-окуляри.

У першому ролику Кріс Гемсворт і Кріс Пратт створюють хаос в особистій колекції творів мистецтва Кріс Дженнер. Актори просять Meta AI ідентифікувати твори мистецтва, а Дженнер тим часом просить окуляри зателефонувати її адвокату після інциденту з бананом вартістю 6,2 мільйона доларів.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У другому ролику Пратт і Гемсворт використовують свої окуляри, щоб сфотографуватися зі скульптурою — і знімають на камеру, як вони ненавмисно її руйнують.

Розкажіть друзям про новину